سرمربی ۶۵ ساله توپچی‌های لندن به منتقدان این تیم هشدار داد که آرسنال را نباید به این زودی از لیگ قهرمانان اروپا کنار بگذارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست ۳ بر یک چهارشنبه شب آرسنال مقابل موناکو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نه تنها نتیجه‌ای تحقیرآمیز را در ورزشگاه امارات شهر لندن برای این تیم رقم زد بلکه توپچی‌ها را در آستانه حذف در این مرحله از رقابت‌ها برای پنجمین سال متوالی قرار داد.

آرسن ونگر امروز (جمعه) با حضور در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: آرسنال هنوز در لیگ قهرمانان اروپاست پس به این زودی ما را از این رقابت‌ها کنار نگذارید. ما در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا برای راهیابی به مرحله گروهی نیز مقابل بشیکتاش خیلی سخت جنگیدیم. تنها چیزی که نگران‌مان می‌کند این است که در چهار فصل اخیر موفق به صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نشده‌ایم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن تصریح کرد: البته نمی‌توانیم به خاطر شکست خانگی برابر موناکو فردی را سرزنش کنیم. در آن شب همه چیز علیه ما بود و از دست دادن فرصت‌ها ویژگی اصلی ما در آن بازی. حالا مهم این است که در بازی برگشت واکنش خوبی در خانه موناکو داشته باشیم. آرسنال باشگاه بزرگی است و همین مسئولیت مهمی را روی دوش ما می‌گذارد.

ونگر در پایان خاطرنشان کرد: تیم در سال ۵۵ بازی انجام می‌دهد و به هر حال در این بین بازی‌هایی هم هستند که حس خوبی ندارید. با این حال به دنبال این هستیم که فصل را با قدرتمندترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.