سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امکانات غذایی و هتل ما در ازبکستان خوب نبود و از این لحاظ با مشکل روبرو بودیم.
ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با حضور یک بازیکن برزیلی در تمرین تراکتورسازی گفت: امروز یک بازیکن برزیلی در تمرین ما حاضر شد و اگر باشگاه با او به توافق برسد قرارداد این بازیکن فردا به امضا می‌رسد.

وی در رابطه با شکست تراکتورسازی مقابل نسف‌قرشی عنوان کرد: بازی بسیار جانداری را از سوی دو تیم مشاهده کردیم. همانطور که ما دوست نداشتیم در این مسابقه شکست بخوریم نسف‌قرشی هم برای کسب پیروزی به میدان آمد. در نیمه اول خوب بازی کردیم و یک گل به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم خیلی زود گل تساوی را خوردیم و پس از آن تمرکز بازیکنان بر هم خورد و ۵ دقیقه بعد گل دوم را دریافت کردیم. می‌توانستیم در ادامه مسابقه گل مساوی را بزنیم اما متاسفانه از این امر بازماندیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با اینکه گفته می‌شود میزبانی ازبکستانی‌ها به هیچ وجه خوب نبوده و خیلی آنها را اذیت کردند،عنوان کرد: به هر حال سیستم ازبک‌ها به همین شکل است. ما با پرواز چارتر و بدون حضور هواداران به ازبکستان رفتیم و حتی گمرکی هم چیزی نداشتیم. مهدی تاج هم همراه ما بود و همه چیز را از نزدیک دید. به هر حال آنها می‌گویند سیستم کاری کشورشان به این شکل است که بررسی زیادی روی تمامی مسائل دارد.

وی افزود: از لحاظ امکانات هتلی و غذایی هم وضعیت خوبی وجود نداشت. حتی بعد از بازی که برای بازگشت به فرودگاه رفتیم با توجه به اینکه در ورودی فرودگاه بسته شده بود بازیکنان مجبور شدند از ماشین پیاده شوند و یک مسیر را پیاده طی کنند. آنها روی رفت و آمدها نظارت زیادی داشتند و تمامی مسائل را بررسی می‌کردند. البته با توجه به سرمای زیاد ما دائم در هتل بودیم.

ذوالفقاری در پایان درباره دیدار با الاهلی امارات خاطرنشان کرد: تونی اولیویرا به خوبی حریفان آسیایی ما را می‌شناسد. او بازی‌های الاهلی امارات را دیده و شناخت خوبی از آنها دارد. درست است که این تیم‌ها بسیار هزینه می‌کنند اما شما دیدید پرسپولیس چقدر زیبا لخویای قطر را شکست داد و هیچ کسی فکر نمی‌کرد این مسابقه با این نتیجه به پایان برسد. امیدوارم روز چهارشنبه ما هم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و باعث شادی دل هواداران شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.