عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که اختلافی با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نداشته و ندارد.
منصور پورحیدری که مدیرفنی تیم آلومینیوم اراک است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار دوستانه این تیم اراکی با استقلال اظهار داشت: استقلال تیم پرطرفداری است و حضورش در اراک باعث شد تا پس از مدت‌ها مردم در ورزشگاهی که همیشه خالی از تماشاگر بود، حضور پیدا کنند. من به عنوان مدیرفنی آلومینیوم از بهرام افشارزاده درخواست کردم که استقلال به اراک سفر کند که امیر قلعه‌نویی پس از شنیدن این درخواست، با آن موافقت کرد.

وی با بیان اینکه بازی خوبی بین تیم‌های استقلال و آلومینیوم برگزار شد، در مورد اینکه ظاهراً اختلافش با امیر قلعه‌نویی به پایان رسیده است، گفت: اختلافی با هم نداشتیم که آن را پایان دهیم. بین ما اختلاف سلیقه بود و مدتی بحث‌هایی مطرح شد ولی دلخوری پیش نیامد. زمانی هم که استقلال به هتل محل اقامتش در اراک رسید، من حضور داشتم و با امیر قلعه‌نویی خوش‌وبش کردیم. من و قلعه‌نویی سال‌های سال است که در روزهای خوب و بد کنار هم زندگی کرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهارات کرار جاسم علیه فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال عنوان کرد: از مصاحبه‌ای که کرار انجام داد، خوشم نیامد. امیدوارم کمیته انضباطی باشگاه درباره رفتار کرار حرکتی انجام دهد. همه در استقلال از جمله بهرام افشارزاده و امیر قلعه‌نویی از مصاحبه کرار ناراحت هستند و مسلماً با او برخورد خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.