مالک باشگاه ملوان تاکید کرد که برای ۳ سال به سرمربی این تیم پیشنهاد ۴ میلیاردی داده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیروس محجوب در خصوص شرایط ملوان و برنامه‌هایش برای این تیم گفت: همانطور که می‌دانید سهامداران اصلی و مالکان اصلی ملوان هواداران هستند و به خاطر همین ما با فیروز کریمی برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌ایم تا بتوانیم تیم را به شرایط خوب برسانیم. با کریمی در ارتباط هستیم تا این برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

وی افزود: ملوان تاکنون ۶ اردو برگزار کرده که ۲ اردو پیش از فصل و ۴ اردو در نیم فصل همین مسئله کمک بسیار بزرگی به ملوان کرد تا به شرایط آرمانی برگردد. با توجه به اینکه تفکرات فیروز کریمی بسیار کارآیی داشته ما به او پیشنهاد دادیم تا ۳ سال آینده برای ملوان برنامه‌ داشته باشد و در این تیم بماند. فعلا هدف ما این است که در لیگ بمانیم تا بتوانیم در فصل‌های آینده ملوان را آسیایی کنیم و بزرگترین آرزوی هواداران ملوان را تحقق ببخشیم.

مالک باشگاه ملوان درباره پیشنهاد حدود ۴ میلیاردی‌اش به فیروز کریمی اظهار داشت: با کریمی صحبت کردیم و برای ۳ سال به او پیشنهاد حدودا ۴ میلیاردی دادیم که کریمی فعلا در حال بررسی است. خیلی جالب است که بدانید کریمی در حال حاضر پیشنهادی خارجی دارد که مبلغش خیلی بیشتر از این است اما به خاطر رفاقت چندین ساله‌ام از او خواسته‌ام تمرکزش را روی ملوان بگذارد تا تیم به موفقیت برسد. پیشنهاد ما برای قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی است.

محجوب که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، درباره انتقادهایی که برخی از هواداران ملوان در اول فصل از او انجام می‌دادند خاطرنشان کرد: شاید اول فصل تجربه الان را نداشتم و به خاطر همین انتقادهای زیادی از من شد که همه آنها را می‌پذیرم و سعی می‌کنم برای موفقیت ملوان قدم بردارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )