رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: برنامه‌ریزی‌های مسابقات لیگ برتر بسیار خوب بوده و سازمان لیگ برنامه سالانه می‌دهد و این برنامه‌ریزی به دلیل فشار کی‌روش نبود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی تاج شامگاه پنجشنبه در حاشیه بزرگداشت شهید حسن غازی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره تعطیلات مسابقات لیگ برتر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تعطیلات لیگ بسیار منطقی به شمار می‌رفت و علت این بود که در جام ملت‌های آسیا صرف نظر از هر نتیجه‌ای که تیم ملی می‌گرفت، سازمان لیگ باید ۴۱ روز مساقات را تعطیل می‌کرد.

وی افزود: علت این مسئله آن بود که ۲۶ روز مسابقات بود و ۱۰ روز نیز از سوی کی‌روش در روزهای فیفادی درخواست شده بود و ما در مجموع ۵ روز به آن اضافه کردیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ۱۰ روز اضافه دیگر نیز تعداد روزی بود که از کی‌روش گرفته بودیم و مسابقات را برگزار کرده بودیم که این ۱۰روز را از طرفی دیگر به کی‌روش داده شد.

وی گفت: در مجموع تعداد این روزها به عدد ۵۱ رسید و باید بگویم که این برنامه‌ریزی نه فشار کی روش بود و نه امتیاز بیش از حد به تیم ملی، بلکه یک برنامه‌ریزی منطقی بود که از سوی سازمان لیگ اعلام شد.

تاج با اشاره به برنامه‌ریزی این سازمان در جام باشگاه‌های آسیا نیز بیان کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها بسیار خوب شده است به این دلیل که سازمان لیگ برنامه سالانه می‌دهد و همه می‌دانند که لیگ چه موقع تعطیل است و چه موقع برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته ما هر سه هفته یکبار اعلام برنامه می‌کردیم ولی در سال اخیر یک تقویم قرار داده که مربیان بتوانند برای اردوهای خود برنامه‌ریزی کنند ولی در این برنامه دو تغییر کوچک داشته‌ایم و این برنامه‌ریزی دقیق برای ما یک امتیاز محسوب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.