رم در مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های لیگ اروپا مقابل فاینورد ۹ نفره به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های لیگ اروپا شب گذشته پیگیری شد و در این مسابقات اورتون که از ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه در دیداری خانگی به مصاف یانگ بویز سوئیس می‌رفت، موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. سانوگو در دقیقه ۱۳ میهمان را پیش انداخت اما لاکوکو با گلزنی در دقایق ۲۵ از روی نقطه پنالتی و ۳۰ و میرالاس در دقیقه ۴۲ نتیجه بازی را سه بر یک کردند. اورتون در مجموع با پیروزی هفت بر دو به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد.

کلاب بروژ بلژیک نیز میزبان آلبورگ دانمارک بود که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. ویکتور وازکز (۱۱)، اولاره (۶۴) و بولینگولی امبومبو (۷۴) گل‌های این مسابقه را به سود میزبان به ثمر رساندند. نماینده بلژیک در مجموع با پیروزی ۶ بر یک به دور بعد صعود کرد.

اتلتیک بیلبائو اسپانیا نیز در ورزشگاه خانگی از تورینو ایتالیا پذیرایی کرد که با نتیجه سه بر دو شکست خورد. کالیارلا در دقیقه ۱۶ از روی نقطه پنالتی ایتالیایی‌ها را پیش انداخت اما ایرائولا در دقیقه ۴۴ بازی را به تساوی کشاند. لوپز با گلزنی در دقیقه ۴۵ بار دیگر تورینو را پیش انداخت اما دی مارکوس در دقیقه ۶۱ گل خورده را جبران کرد. ۶ دقیقه بعد دارمیان یک گل دیگر به سود تورینو به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. بیلبائو با شکست پنج بر چهار در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از صعود به دور بعد بازماند.

اسپورتینگ پرتغال نیز در دیداری خانگی با تساوی بدون گل مقابل ولفسبورگ متوقف شد و با شکست دو بر صفر در مجموع نتوانست راهی دور بعد شود.

المپیاکوس یونان نیز میزبان دنیپروپتروسک اوکراین بود که این بازی هم با تساوی دو بر دو به پایان رسید. میتروگلو با گلزنی در دقیقه ۱۴ تیم یونانی را پیش انداخت و فدتسکی در دقیقه ۲۲ بازی را به تساوی کشاند. دومینیگز در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی برای المپیاکوس گلزنی کرد و خوشحالی یونانی‌ها که تصور می‌کردند برنده این بازی شدند، یک دقیقه بیشتر طول نکشید و کالینیچ در دقیقه ۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند. همچنین میلیووجویچ در دقیقه ۵۱ با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور مسابقه اخراج شد تا المپیاکوس ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. با این حال نماینده اوکراین موفق شد با برتری چهار بر دو در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی دور بعد شود.

ناپولی نیز در خانه به پیروزی یک بر صفر مقابل ترابوزان‌اسپور دست یافت. تک گل این بازی را دی‌گوزمان در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند. ناپولی با پیروزی پنج بر صفر در مجموع راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد.

در آخرین بازی شب گذشته نیز رم در یک بازی خارج از خانه با نتیجه دو بر یک مقابل فاینورد به برتری رسید. لیاجیک در دقیقه ۴۵ اولین گل بازی را به سود رم به ثمر رساند اما مانو در دقیقه ۵۷ بازی را به تساوی کشاند. جروینیو در دقیقه ۶۰ گلزنی کرد تا رم با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.  ورده در دقیقه ۵۴ و مولدر در دقیقه ۵۹ با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور مسابقه اخراج شدند تا فاینورد ۹ نفره به بازی ادامه دهد. رم در مجموع با پیروزی سه بر دو موفق شد جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.