رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری استقلال و پرسپولیس از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ اقتصادی این تضمین وجود دارد که کسی که امتیاز این دو تیم را می‌خرد پس از دو سال بتواند به سرمایه پرداختی خود با سود آن برسد.
حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد آخرین شرایط واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: در پی این هستیم که افرادی که می‌خواهند امتیاز این دو باشگاه را خریداری کنند تا آخرین فرصت باقیمانده یعنی تا روز هجدهم بتوانند از موقعیت پیش آمده استفاده کنند.

وی افزود: از لحاظ اقتصادی و در بازار اقتصاد کشور این تضمین وجود دارد که کسی که کننده کار در حوزه ورزش است و امتیاز این دو تیم را می‌خرد پس از دو سال بتواند به سرمایه پرداختی خود با سود آن برسد.

زمانی در پاسخ به این سوال که چه افرادی برای خرید این دو باشگاه اقدام کرده‌اند، گفت: در حال حاضر کسانی که آمده‌اند چیزی را به ما ارائه نداده‌اند پس نمی‌توان در مورد اسامی آنها اظهارنظر کرد. از شما هم می‌خواهم فعلا دنبال اسامی نباشید. هر چند که امیدوارم تا روز هجدهم پاکت‌هایی که به عنوان پیشنهاد ارائه می‌شوند را باز کرده و در آن روز به سوال شما پاسخ داد که چند نفر آمده‌اند و چه افراد و یا شرکت‌ها و نهادهایی بین آنها هست. پس الان خیلی زود است که در این مورد صحبت کنیم.

وی در پایان گفت: البته مقرر شده است که تا روز آخر که این دو تیم به صورت رسمی در مزایده هستند اسمی از افرادی که قصد خریداری امتیاز این دو باشگاه را دارند برده نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.