سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد که باشگاه استقلال هیچ وقت زیر بار بازیکن‌سالاری نخواهد رفت و هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند.
سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات کرار جاسم علیه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من ۲۰ سال در کشور امارات حضور داشته‌ام و می‌دانم که کلمه «مسخره» در فرهنگ عربی توهین آمیز نیست و یک عبارت عادی است اما در فرهنگ ایران معنای توهین‌آمیز دارد. در فرهنگ عرب به کار بردن کلمه مسخره بیشتر به معنای بی‌نظمی و شلختگی است.

وی ادامه داد: رفتارهای کرار دفاع کردن ندارد و قطعا باشگاه استقلال زودتر از همه با وی برخورد خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه کرار اعلام کرده که به ایران بازنمی‌گردد، تصریح کرد: این اظهارات حرفه‌ای نیست و اگر چنین کاری کند از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیر این مسئله خواهیم بود ولی اطمینان داریم که به قوانین حرفه‌ای احترام گذاشته و پس از رفع مشکل پاسپورتش به ایران بازمی‌گردد. باشگاه استقلال هیچ وقت زیر بار بازیکن سالاری نخواهد رفت و هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای این باشگاه تعیین تکلیف کند.

افجه‌ای خاطرنشان کرد: دوست داریم قضیه کرار به پایان برسد و او به ایران بازگردد چون در صحبتی که باشگاه انجام داده، اعلام کرده منظورش توهین به فوتبال ایران نبوده است. به موازات اینکه وی را جریمه خواهیم کرد پیگیر بخشش محرومیت این بازیکن هم هستیم تا داستان کرار به پایان برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۹ )