تیم فوتبال زیر ۱۱ ساله‌های ایران که در آکادمی فوتبال «کیا» حضور دارند با مدیریت بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان راهی تورنمنتی اروپایی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدوی‌کیا با آموزش و پروش هماهنگی‌های لازم را انجام داده است تا تیم زیر ۱۱ ساله‌ها را تشکیل دهد و از همین‌ رو استعدادهای سراسر کشور که توسط مدارس استان‌ها معرفی شده بودند در آکادمی ملی فوتبال تست‌های لازم را برای حضور در این تیم زیر نظر مربیان انجام دادند.

استعدادیابی توسط کادرفنی تیم زیر ۱۱ سال که اعضای آن را علی دوستی‌مهر (سرمربی)، لیث نوبری و حاج اسبویی (مربی دروازه‌بان‌ها) و کلانتری (مربی) تشکیل می‌دهند انجام می‌شود و مدیر این تیم هم مهدی مهدوی‌کیاست.

قرار است پس از پایان تست‌گیری‌ها اردوی ۴ روزه از ۱۵ اسفندماه در رامسر برگزار شود تا کادرفنی ۲۵ بازیکن اصلی خود را بشناسد. با توجه به اینکه مهدوی‌کیا سفیر فوتبال پایه در آسیاست، رایزنی‌های لازم را انجام داده تا این تیم در یک تورنمنت معتبر اروپایی شرکت کند. تاکنون از قاره آسیا فقط تیم ژاپن در این تورنمنت شرکت کرده است و تیم آکادمی فوتبال کیا دومین تیمی خواهد بود که به این تورنمنت اروپایی می‌رود.

کار اصلی تیم زیر ۱۱ ساله‌ها از خردادماه سال آینده آغاز خواهد شد که تا آن زمان این تیم با رایزنی‌های مهدوی‌کیا و هزینه‌های شخصی اردوهای مختلفی را برپا خواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )