مهدی مهدوی‌کیا درباره افزایش حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های حوزه خلیج فارس گفت: زمانی بود که بازیکنان ما در لیگ‌های اروپایی عضویت داشتند و امیدوارم که دوباره آن دوران فرا برسد.
به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی‌کیا بعد از حضور در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشحالم که دانشگاهی اختصاصا به مقوله ورزش می‌پردازد. به جعفر کاشانی هم تبریک می‌گویم که با تمام سختی‌ها چنین دانشگاهی را اداره می‌کند.

وی درباره شرایط تیم پرسپولیس بعد از بازی با لخویا، گفت: شرایط تیم بعد از برد خوبی که مقابل لخویای قطر به دست آورد خیلی خوب شده است. بازیکنان هم از لحاظ روحی روانی به شرایط ایده‌آلی رسیده‌اند. امیدوارم که در بازی‌های بعد هم امتیازهای خوبی به دست بیاورند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره ارزیابی فنی تیم بنیادکار ازبکستان نیز گفت: تیم‌های ازبکستانی از شرایط خوب فنی برخوردارند و به خصوص در کشورشان قدرتمندانه ظاهر می‌شوند. همان طور که تیم‌های نفت و تراکتورسازی از ازبکستان دست خالی باز گشتند. امیدوارم که پرسپولیس در این بازی خوب ظاهر شود.

مهدوی‌کیا درباره بازیکنان ایرانی که این فصل به عضویت تیم‌های قطری در آمده‌اند، ادامه داد: من نمی‌توانم نظر کارشناسی در این زمینه بدهم، ولی زمانی بود که بازیکنان ما در لیگ‌های اروپایی عضویت داشتند و رفته‌رفته کیفیت فنی آنها هم بالا می‌رفت. امیدوارم زمانی برسد که بازیکنان ما مجددا به عضویت تیم‌های اروپایی در بیایند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )