پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال در مقابل رفتارهای ناشایست جاسم کرار پاسخی دندان‌شکن به او بدهند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه همایش فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس همواره وقتی در آسیا حضور داشته، از قدرت‌ها بوده است و این دوره هم خوشبختانه قدم اول را محکم برداشت، هم خوب بازی کرد و هم نتیجه خوبی گرفت.

وی درباره حضورش همراه با کریمی و بزیک بین دو نیمه در رختکن پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس امسال مشکلات زیادی داشت، تغییر و تحولات مدیریتی و مشکلات مالی باعث شده بود بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشته باشند. حمایت از پرسپولیس خواست تمام هواداران است و ما هم به عنوان یک هوادار رفتیم و حمایت کردیم. قطعاً تمام هواداران و پیشکسوتان باید از پرسپولیس حمایت کنند تا با کسب نتایج خوب، مردم خوشحال شوند.

بازیکن سابق پرسپولیس درخصوص اینکه درخشان با کسب این نتیجه روی نیمکت تیمش ابقا شد، گفت: پرسپولیس در این ماه‌ها به اندازه کافی مشکلات داشته است، اما با این بازی خوب باید حمایت شوند تا این روند ادامه پیدا کند و پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد.

مهدوی‌کیا درباره اینکه به نظر می‌رسد واگذاری سرخابی‌ها در عملکرد این تیم‌ها تأثیر منفی گذاشته است، تصریح کرد: همین بلاتکلیفی باعث بروز مشکلات شده است، اگر مزایده برگزار شود، مشکلات برطرف می‌شود، چرا که پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست.

وی در پاسخ به این سؤال که زمانی که برای مشاهده بازی‌ هامبورگ به آلمان سفر می‌کند، به چه صورت وارد ورزشگاه می‌شود، یادآور شد: در سفرهایی که به آلمان می‌روم، با مسئولان باشگاه تماس می‌گیرم و آنها هم بلیت VIP برای من رزرو می‌کنند.

مهدوی‌کیا در خصوص اینکه به نظر می‌رسد در بازی مقابل لخویا شأن پیشکسوتان پرسپولیس رعایت نشد، گفت: ورزشگاه آزادی قدیمی است و استانداردهای روز دنیا را ندارد، مهم حضور ما کنار پرسپولیس و برد تیم بود که محقق شد.

وی درباره رفتارهای خارج از عرف جاسم کرار و توهین‌هایی که به فوتبال ایران داشته است، تاکید کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال پاسخ دندان‌شکنی به رفتارهای این بازیکن بدهند.

بازیکن ملی‌پوش سابق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که علی دایی پیشنهاد حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال را رد کرد و مجیدی به عضویت این کمیته درآمد و آیا به وی پیشنهاد حضور در این کمیته شده است، گفت: دوست ندارم به این مسئله ورود کنم و برای تمام دوستانی که در این کمیته حضور دارند آرزوی موفقیت دارم. پیشنهاد به خصوصی در این مورد به من نشده است و دوست ندارم وارد این مسائل شوم.

مهدوی‌کیا در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند پرسپولیس بتواند روند پیروزی مقابل لخویا را ادامه دهد، گفت: بازی با بنیادکار حیاتی است و اگر بتواند با دست پر از این مسابقه برگردد، با روحیه‌ای بالا به لیگ برخواهد گشت. بازیکنان باید درک کنند در چه موقعیتی هستند و چطور باید رفتار کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه مشخص نبود پرسپولیس در دیدار مقابل لخویا چه نتیجه‌ای خواهد گرفت و حضورشان در رختکن بین دو نیمه ریسک نبود، گفت: از کودکی عاشق پرسپولیس بودم و فرقی نمی‌کند چه کسی مربی تیم است. برای ما مهم نبود چه اتفاقی قرار است رخ بدهد، بلکه مهم، پیروزی و حمایت از پرسپولیس بود که انجام دادیم.

مهدوی‌کیا در خصوص اینکه پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا اتفاق بود یا واقعاً خوب یازی کرد، گفت: پرسپولیس واقعاً‌ خیلی خوب بازی کرد، حتی نیمه اول می‌توانست به گل برسد و می‌توانست با گل‌های بیشتری به پیروزی برسد، اما خیلی خوب بازی را کنترل کرد. با یک بازی نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، باید مشکلات را درک کنیم، چرا که عدم ثبات مدیریتی و مشکلات مالی، شرایط روحی و روانی تیم را به هم ریخته است. تأکید می‌کنم اتفاق خوبی مقابل لخویا افتاد که بازیکنان باید آن را درک و حفظ کنند.

وی درباره نظرسنجی برنامه ۹۰ گفت: برای من فرقی نمی‌کرد چه کسی اول شود، چون همه آنها از دوستان خوب من هستند و روابط خوبی با تمام آنها دارم، چرا که سال‌های خوبی را در تیم ملی و پرسپولیس در کنار هم داشتیم. نظر مردم قابل احترام است و نشان می‌دهد که مردم هنوز ستاره‌های قدیمی را فراموش نکرده‌اند.

مهدوی‌کیا ادامه داد: در فوتبال ایران از گذشته رقابت بین استقلال و پرسپولیس بوده است و در حین رقابت، ما با بازیکنان حریف رفیق و دوست بوده‌ایم، اما هر وقت مقابل استقلال به میدان رفته‌ایم بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته‌ایم. تیمی که در زمان استانکو داشتیم، پر از ستاره و ملی‌پوش بود و نمی‌توان یک نفر را از آن تیم انتخاب کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم حضور تماشاگران در دیدارهای این تیم گفت: نتایجی که این تیم کسب کرده است، در این موضوع تأثیرگذار بوده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۲ )