عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید از نظر او منصوریان راه درازی دارد تا به رکوردهای قلعه‌نویی برسد.
مسعود معینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ارزیابی‌اش از استقلال در هفته‌های گذشته بیان کرد: احساس می‌کنم که دو بازی خیلی خوب را برابر سپاهان و پیکان پشت سر گذاشتیم ولی در مقابل گسترش فولاد همانطور که خود قلعه نویی هم اذعان داشت خوب نبودیم و بازی راضی کننده ای را به نمایش نگذاشتیم. استقلالی‌ها و گسترشی ها کار خاصی برای پیروز شدن انجام ندادند و تعداد خطاهای دو تیم هم خیلی زیاد بود و در نهایت بازی بدون موقعیت گل به پایان رسید. من در مصاحبه قلعه‌نویی واقع بینی را دیدم و تعجب می‌کنم که کمالوند گفته موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌ایم.

او افزود: نمایش استقلال برابر گسترش فولاد یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایی بود که از استقلال دیده بودم و البته شرایط آب و هوایی و سردی هوا هم در این نمایش موثر بود. یک نکته هم این است که قرار نیست همیشه استقلال خوب بازی کند و هر تیمی فراز و فرود خودش را دارد. امیدوارم در بازی‌های بعدی این دیدار جبران شود و استقلال به سمت قهرمانی برود. من با احترام به تیم‌های لیگ برتر فکر می‌کنم که جدال قهرمانی میان استقلال و سپاهان است. البته تیم‌های تراکتورسازی، فولاد و نفت هم شایستگی‌های زیادی دارند اما آنها را ضعیف‌تر استقلال و سپاهان می‌دانم و این تیم‌ها از استحکام کافی برخوردار نیستند. مثلا نفت که با رفتن پورعلی گنجی قطعا دچار مشکل می‌شود و من فکر می‌کنم کار آنها برای قهرمانی خیلی سخت باشد.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اظهاراتش را علیه منصوریان که یکی از جراید چندی پیش منتشر کرده بود را همچنان تایید می‌کند یا نه، گفت: من آن صحبت‌ها را به آن شکلی که منتشر شده بود نگفتم. من برای منصوریان احترام قائلم و با هم در ارتباط هستیم. ما باید به جوانانی مثل او بها دهیم. تنها صحبت من این بود که منصوریان در مقام مقایسه با قلعه‌نویی باید به سابقه هردویشان توجه شود. صحبت من این است که منصوریان راه طولانی‌ای دارد تا به رکوردهای قلعه نویی برسد. شما فرکی را ببینید که از نفت شروع کرد و در نهایت فولاد را قهرمان کرد و الان هم از هزاران مربی خارجی برای سپاهان بهتر عمل می‌کند. برای رسیدن به سطوح بالا باید سابقه خوبی جمع شود و شاید الان یک عده بگویند که اگر فلانی مدیرعامل استقلال شود، منصوریان سرمربی این تیم می‌شود اما خود او هم می‌داند که مربی گری در استقلال با نفت متفاوت است و انتظاراتی که از استقلال می‌رود با نفت خیلی فرق دارد. قطعا تحمل فشار شکست در نفت با استقلال خیلی تفاوت دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )