مدافع پرسپولیس گفت: می‌توانستیم دو سه گل دیگر به لخویا بزنیم، هر چند که باید به عرب‌هایی که به اینجا می‌آیند ۶، ۷ گل بزنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن بنگر پس از پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل لخویا اظهار داشت: ما با برتری در بازی‌های خانگی دو تساوی در دیدارهای خارج از خانه می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر هم اینگونه بازی کند، گفت: ما در لیگ شانس قهرمانی را از دست داده‌ایم و فقط به دنبال این هستیم که سهمیه آسیایی را کسب کنیم، هم‌اکنون تمام تلاش خود را در لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌دهیم تا به مرحله دوم صعود کنیم. خدا هر چه که بخواهد همان اتفاق می‌افتاد.

مدافع پرسپولیس در خصوص گلی که به ثمر رساند، گفت: چه صحبتی باید انجام بدهم؟! تلاش همه بازیکنان بود که من توانستم گل بزنم، در نیمه اول ما بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و حتی می‌توانستیم دو سه گل دیگر هم به ثمر برسانیم.

وی در مورد درگیری که بین بازیکنان وجود داشت، گفت: به هر حال، بازیکنان لخویا همه اروپایی بودند و آسیایی نبودند، باید محکم بازی می‌کردیم، در آسیا بازی می‌کردیم و رقابت‌های لیگ نبود. به هر حال شرایط بازی ایجاب می‌کرد که در صحنه‌هایی درگیرانه هم بازی کنیم.

بنگر افزود: از این درگیری و خشونت خوشم آمد، چرا که در لیگ اجازه نمی‌دهند بازی تا این حد خشن شود. البته داوران ایرانی را زیر سؤال نمی‌برم، اما اینجا با کوچک‌ترین درگیری سوت می‌زنند تا بازی از دست‌شان خارج نشود، در حالی که در بازی امروز با این همه درگیری فقط یک کارت زرد داشت.

مدافع پرسپولیس گفت: گل من تلاش همه بچه‌ها بود، با این حال مطمئن بودم گل می‌زنم و به تادو و گابریل هم گفته بودم که گل می‌زنم. به قول کشتی‌گیرها، چراغ اول را روشن کردیم و می‌توانستیم دو سه گل هم بزنیم، هر چند که به عرب‌ها باید در ایران به هر کدامشان ۶، ۷ گل زد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )