هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که اعمال محرومیت برای وی از سوی فدراسیون فوتبال مسخره است.
کرار جاسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره محرومیت ۳ جلسه‌ای‌ از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با این محرومیت من را مسخره کرده است. به چه حقی محرومیت ۳ جلسه‌ای برای من در نظر گرفته‌اند؟ چرا یک‌باره من را تا آخر فصل محروم نمی‌کنند تا خیال‌شان راحت شود؟

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال او را مسخره کرده است، افزود: قانون فدراسیون فوتبال ایران برخلاف قانون‌ فوتبال دنیا است. انواع ماده‌های به قول خودشان قانونی را برای من درنظر گرفته‌‌اند تا ۳ جلسه محرومم کردند. اکنون که محروم شده‌ام به انتشار عکس‌های خصوصی‌ام در صفحه شخصی‌ام اعتراض می‌کنند.

هافبک عراقی استقلال با اشاره به اخراجش در دیدار مقابل سایپا خاطرنشان کرد: با داور صحبت کردم که چرا به من کارت قرمز داده‌ای ولی گفته‌اند که کرار قصد نداشته از زمین بازی بیرون برود. براساس «فلان» ماده‌ای که نمی‌دانم از کجا آمده است، من را محروم کرده‌اند که این کار فدراسیون فوتبال مسخره است. داوران و فدراسیون فوتبال با من مشکل دارند.

کرار با بیان اینکه اشتباه کرده که برای بازی به ایران آمده است، گفت: مگر تنها کرار جاسم بازیکن خارجی لیگ ایران است که این گونه با او رفتار می‌کنند؟ مگر من اسرائیلی هستم که رفتار بدی با من دارند؟ آیا من مسلمان نیستم؟ وقتی نه باشگاه پول می‌دهد و نه فدراسیون فوتبال دوست دارد در ایران بازی کنم، چرا باید به ایران بازگردم؟ اگر فدراسیون فوتبال دوست ندارد کرار در لیگ ایران بازی کند، چرا محرومش می‌کنند؛ بگویند برو.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال نسبت به محرومیت او اعتراض کرده است، تصریح کرد: کدام اعتراض؟ پیش از این هم باشگاه اعتراض کرده بود ولی به جایی نرسید. اگر باشگاه استقلال قوی بود، حتی یک جلسه هم محروم نمی‌شدم. باشگاه استقلال ضعیف کار می‌کند و به مدیربرنامه‌هایم اعلام کردم که به باشگاه برود و قراردادم را با این تیم فسخ کند، چرا که دیگر نمی‌خواهم به ایران بازگردم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۵ )