هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر این تیم انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برنامه ۹۰ این هفته با هدف بررسی مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب پخش شد. در ابتدای برنامه و به مناسبت آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آیتمی در مورد این مسابقات و حضور ۴ نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

نظر سنجی این برنامه در مورد محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس بود. کریم باقری، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا کاندیداهای این بخش بودند. در پایان برنامه علی کریمی با ۲۸ درصد آرا به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس شد. بعد از کریمی عابدزاده و دایی با ۲۱ درصد آرا به صورت مشترک در رده دوم این رأی گیری قرار گرفتند. کریم باقری با ..... درصد سوم و مهدی مهدوی کیا با ... درصد در رده چهارم قرار گرفت.

نکته جالب برنامه موبایل روشن میرزابیگی کارشناس داوری بود. زمانی که میزرابیگی مشغول کارشناسی داوری بازی سپاهان و ذوب آهن بود تلفن همراه او چند بار پشت سر هم زنگ خورد که باعث شد برای لحظاتی فردوسی پور به این سوژه بخندد.

گروه آنالیز برنامه ۹۰ به غیر از آنالیز بازی سپاهان و ذوب آهن به آنالیز بازی سایپا و فولاد پرداخت. در این قسمت از عملکرد مجید جلالی در استفاده از بازیکنان جوان تمجید شد.

مسعود حسن زاده مهاجم جوان تیم فوتبال ذوب آهن مهمان ویزه برنامه ۹۰ این هفته بود که در همان ابتدای حضورش بر سر سنش با عادل فردوسی پور کل کل کرد. حسن زاده که متولد فروردین سال ۱۳۷۰ است معتقد بود که ۲۴ ساله می شود اما عادل فردوسی پور مصر بود  که مهاجم جوان ذوب آهن ۲۵ ساله می شود. در آخر هم حسن زاده متقاعد شد که ۲۵ ساله می شود.

در ادامه برنامه احمدرضا براتی کارشناس مسائل حقوقی فوتبال در مورد محرومیت ۳ جلسه ای جاسم کرار توضیحاتی را ارائه داد. براتی معتقد بود که تعلیق محرومیت کرار برای بازی استقلال و گسترش فولاد تبریز اجحاف به حق تیم گسترش فولاد تبریز شده است و در طرف مقابل هم محرومیت ۳ جلسه ای هافبک عراقی اجحاف در حق استقلال بوده است.

پس از صحبت های براتی محسن بزرگی معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال روی خط برنامه آمد و در مورد محرومیت ۳ جلسه ای جاسم کرار توضیحات و صحبت هایی انجام داد. بزرگی اعتراض باشگاه استقلال به این رأی را اعلام کرد و معتقد بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این پرونده ۳ اشتباه بزرگ را انجام داده است. نکته اینجا بود که فردوسی پور به بزرگی گفت که صحبت های تخصصی و حقوقی او به مذاق بینندگان عام برنامه  خوش نمی آید.

در قسمت دیگر برنامه مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان روی خط برنامه آمد و در مورد مشکلات مالی این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد. رضائیان مدعی شد که به دلیل مشکلات مالی یکی از بازیکنان این تیم دستگیر شده و یک بازیکن دیگر نفت مسجد سلیمان در آستانه دستگیر شدن است.

پخش مسابقات لیگ یک و مصاحبه با مهدی مهدوی کیا در مورد فوتبال پایه و حضور شاگردان علی دوستی مهردر تیم های پایه  حضور نونهالان در تورنمنت اروپایی یکی دیگر از بخش های برنامه این هفته بود.در بخش پایانی برنامه به انتخابات پر سر و صدای ریاست هیئت فوتبال استان تهران رسیدگی شد.  بهنام ابوالقاسم پور نامزد ریاست هیئت فوتبال تهران روی خط برنامه آمد و در مورد انتخابات هیئت فوتبال تهران صحبت کرد. ابوالقاسم پور معتقد بود که اعضای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال مهندسی شده بوده و از قبل قرار بوده شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران شود. ابوالقاسم پور در پایان اعلام کرد که کفاشیان برای شوخی هایی که در انتخابات هیئت فوتبال تهران انجام داده باید آن دنیا پاسخگو باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )