سرمربی تیم صبای قم می‌گوید تیمش در خط حمله مشکل دارد.
مهدی تارتار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: ما این هفته با وجود اینکه بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم، شکست خوردیم. در طول بازی فقط یک فرصت گلزنی به حریف دادیم و آنها هم از تک فرصت خود به خوبی استفاده کردند و به گل رسیدند.

وی افزود: پنج‌شنبه نقل قولی از من در یکی از رسانه‌ها مننشر شده بود مبنی بر اینکه من گفته‌ام که ما دیر به مسجدسلیمان رسیدیم و به خاطر این موضوع خسته بودیم، درحالی که این جمله را من نگفته‌ام. یکی از خبرنگاران از من پرسید که چرا زمانی که در گسترش فولاد بودید در نشست خبری قبل و بعد از بازی شرکت نکردید و من در پاسخ گفتم به خاطر این که آن زمان دیر به مسجدسلیمان رسیدیم، به همین خاطر نتوانستم در نشست قبل از بازی شرکت کنم. اما متاسفانه نقل قول اشتباهی از من در رسانه‌ها منتشر شد.

تارتار در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات فنی تیمش اشاره کرد و گفت: احمدحسن زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و این موضوع باعث شده در خط حمله مشکل داشته باشیم. بازیکنان جایگزین هم عملکرد مناسبی نداشتند و به زمان نیاز دارند تا با تیم هماهنگ‌تر شوند. مطمئنا شرایط ما در آینده بهتر خواهد شد زیرا گذشت زمان به بهبود شرایط تیم ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم صبای قم در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل توانستید بازیکنان مدنظر خود را جذب کنید، گفت: به خاطر مشکلات مالی که داشتیم نتوانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم. ما قصد داشتیم محمد عباس‌زاده و محمد قاضی را به تیممان بیاوریم اما مشکلات مالی اجازه نداد آنها به جمع ما اضافه شوند. با این حال امیدوار هستیم با نفراتی که در اختیار داریم بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و در آخر فصل در نیمه بالای جدول باشیم.

او در پایان درباره مشکلات مالی صبا خاطرنشان کرد: مشکلات مالی وجود دارد اما با این حال با تلاش‌های انجام شده از سوی مدیریت باشگاه ۳۰درصد از پول بازیکنان پرداخت شده و قرار است قبل از آغاز سال جدید این مقدار به ۵۰درصد افزایش یابد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.