العربی در حالیکه اشکان دژاگه را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت با دو گل برابر الجیش تن به شکست داد. الشحانیه هم در حضور پولادی و شجاعی با چهار گل بازی را واگذار کرد.
به گزارش ایسنا، هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر با انجام چهار دیدار به پایان رسید که در حساس ترین بازی لخویا حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سه بر دو از سد الغرافه گذشت و به صدر جدول رده بندی بازگشت.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس الشحاینه شکست سنگینی را برابر الخریطیات متحمل شد و با نتیجه چهار بر صفر بازی را واگذار کرد. هدایت الشحانیه را لوکا بوناچیچ سرمربی سابق سپاهان برعهده دارد. مهرداد پولادی و مسعود شجاعی دو بازیکن الشحانیه ۹۰ دقیقه برای تیم الشحانیه بازی کردند اما نتوانستند مانع از شکست سنگین تیم خود شوند.

الشحانیه با این شکست در همان رده سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند تا همچنان یکی از نامزدهای اصلی سقوط به لیگ پایین تر باشد.

در یکی دیگر از دیدارها العربی که در ورزشگاه خانگی خود از الجیش پذیرایی کرد با دو گل تن به شکست داد و نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند.

اشکان دژاگه بازیکن ایرانی العربی در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. دژاگه یک کارت زرد از داور بازی گرفت و هر چند تلاش زیادی همراه با پائولینیو داشت اما نتوانست زمینه را برای پیروزی تیمش فراهم کند.

العربی با این شکست ۱۷ امتیازی شد و در همان رده دهم جدول رده بندی باقی ماند. در جدول رده بندی لخویا با ۳۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.