جواد نکونام در گفت‌وگو با خبرنگاران علیه مدیریت تیم اوساسونا به شدت موضع‌گیری کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که بعد از جام ملت‌های آسیا به اسپانیا بازگشت از رفتار مسئولان تیم کنونی‌اش به خاطر برداشت از حساب بانکی‌اش به شدت دلخور است.

وی در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته ناراحتی خود را بیان کرد. او گفت: زمانی که برای مرتبه نخست با اوساسونا قرارداد بستم، باشگاه موظف شد که مالیاتم را تا سال ۲۰۱۱ پرداخت کند. اما باشگاه این کار نکرد. زیرا پولی در اختیار نداشت. من هم متوجه وضعیت سخت شدم و شرایط را درک کردم. بعد اداره مالیات اینجا ۸۰۰ هزار یورو از حسابم برداشت کرد تا اکنون حسابم خالی شود.

بازیکن ایرانی و قدیمی معتقد است شرایط مالی اوساسونا را درک کرده و اقدامی علیه آن نکرده در حالیکه باشگاه هیچ همراهی در راه گرفتن ویزا برای خانواده‌اش یعنی همسر و فرزندش نداشته که این امر بیش از هرچیزی موجب ناراحتی و  عصبانیتش شده است.

وی ادامه داد: اگر یکبار دیگر این اتفاق تکرار شود، در ایران می‌مانم و دیگر به پامپولانا بازنخواهم گشت.

نکونام در این کنفرانس همچنین گفت می‌توانست به جای بازگشت به پامپولانا با تیمی از لیگ قطر قرارداد منقعد کند. اما این کار را نکرده چون در زندگی همه چیز، فقط پول نیست.

وی افزود: اینجا آمدم که کمک و بازی کنم. از همان روزهای نخست خیلی از کارها را برای اوساسونا از صمیم قلب انجام دادم.

نکونام همچنین عنوان کرد دوست دارد به دوران ورزشی‌اش در تیم اوساسونا خاتمه دهد اما اگر باشگاه چنین چیزی را نمی‌خواهد، او می‌تواند پامپولانا را ترک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.