مربی تیم فوتبال ملوان انزلی تاکید کرد که تیمش برای بقا در لیگ برتر به ۳ امتیاز مقابل پرسپولیس نیاز دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار فردا (جمعه) مقابل پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه ملوان در انتهای جدول قرار گرفته است جایگاهی که در شأن این تیم و مردم انزلی نیست ملوانی که خاطر است در گذشته مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس با قدرت قرار می‌گیرد.

وی افزود: اکنون پرسپولیس دچار مشکل شده اما حمید درخشان مربی کاربلدی است و در این مقطع به پست هم خورده‌ایم. فکر می‌کنم فردا بازی خوبی شود چون هر ۲ تیم به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند. ما اگر دنبال بقا در لیگ هستیم باید بتوانیم امتیاز بگیریم.

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی عنوان کرد: در دیدارهای گذشته توپ‌های ما به گل تبدیل نمی‌شد اما این هفته روی نقاط قوت و ضعف تیم پرسپولیس تمرین کردیم تا بتوانیم فردا ۳ امتیاز را بگیریم. 

فلاحت‌زاده در مورد اینکه فردا چه بازیکنانی را ملوان در اختیار ندارد، گفت: عزت‌الله پورغاز ۳ اخطاره است و چند بازیکن مصدوم داریم که پزشکان در تلاشند که آنها برسانند. سیدجلال رافخایی ۲۰ روز است که از ناحیه پا احساس درد می‌کند و سعی داشتیم از او استفاده کنیم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که دکتر تیم اجازه نداد از او استفاده کنیم. 

وی در مورد اینکه ملوان می‌تواند در لیگ برتر بماند، گفت: کریمی مربی بزرگ و تراز اول است و سال گذشته ذوب‌آهن را در لیگ نگه داشت حتی شرایط به گونه‌ای بودکه تیم را برعهده گرفته است. ما می‌توانیم با حمایت مسئولان و سیروس محجوب در تیم بمانیم.

فلاحت‌زاده ادادمه داد تنها مربیان به فکر بقای تیم نیستند دو بازیکنان هم می‌خواهند در لیگ بمانند. ما می‌خواهیم در لیگ بمانیم چون لیگ بدون ملوان لطفی ندارد.

وی در خصوص مشکلات ملوان و اینکه این تیم نتوانست در اردوی کرج شرکت کند و بازی  دوستانه انجام دهد گفت: اتفاقا اردوی خوبی در کرج داشتیم و قرار بود با سایپا بازی تدارکاتی انجام دهیم ولی به خاطر برگزاری زود هنگام بازی‌های لیگ به انزلی برگشتیم. سپس با تراکتورسازی بازی کردیم که این تیم به بیشتر تیم‌ها گل زده و با آمدن آندرانیک تیموریان تیم خوبی شده است اما ما توانستیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم و بالای ۵ موقعیت به دست آوریم ولی به گل تبدیل نشد. 

دیده‌بان مدیر رسانه‌ای تیم ملوان اعلام کرد که فیروز کریمی به علت مشکل شخصی در نشست شرکت نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.