مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: قطعا در لیگ برتر می‌مانیم و لیگ برتر بدون ملوان لطفی ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: ملوان در انتهای جدول است و این جایگاه در شان ملوان نیست. این تیم قدمت زیادی در ایران دارد و زمانی هم که من بازی می‌کردم یک تیم قدرتمند بود که مقابل استقلال و پرسپولیس در تهران خوب بازی می‌کرد و یقه آنها را می‌گرفت. پرسپولیس تیم بزرگی است و مربی کاربلدی مثل حمید درخشان دارد. در این مقطع از لیگ دو تیم باید با هم بازی کنند و فکر می‌کنم فردا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ما برای گرفتن ۳ امتیاز به تهران آمده‌ایم و پیروزی در این بازی برای ما مهم است زیرا می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم و جرقه‌های این کار هم از همین بازی می‌خورد. ما مقابل تراکتور‌سازی هم خوب بازی کردیم اما توپ‌های ما گل نشد. با تمریناتی که داشته‌ایم نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم از نقاط ضعفش استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

فلاحت‌زاده در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: پورقاضی ۳ اخطاره است و یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم که امیدوارم بتوانیم از وجود آنها استفاده کنیم البته جلال رافخایی ۲۰ روز است که پایش درد می‌کند و تحت مداواست. سعی کردیم از ایشان استفاده کنیم اما پزشک تیم به ما اجازه این کار را ندارد تا فردا از او استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند ملوان در لیگ برتر بماند یا خیر گفت: سیروس کریمی یکی از مربیان بزرگ و طراز اول فوتبال ایران است. فصل گذشته هم ذوب‌آهن را در لیگ برتر حفظ کرد. او حتما شرایط باشگاه را می‌داند که به این تیم آمده است. امیدوارم با حمایت مسئولان و مردم خوب انزلی تیم در لیگ برتر بماند. محجوب هم از تیم خیلی حمایت کرده. شرایط ملوان اکنون به گونه‌ای است که خود بازیکنان هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم در لیگ برتر بماند و فقط اینگونه نیست که کادر فنی بخواهد این تیم را حفظ کند. لیگ برتر بدون ملوان لطفی ندارد و ما می‌خواهیم در لیگ بمانیم.

وی در مورد مشکلات مالی ملوان و اینکه اردوی این تیم در تهران لغو شد گفت: ما در کرج اردو داشتیم. دو هفته قبل اردوی خوبی داشتیم و می‌خواستیم یک بازی هم با سایپا انجام دهیم که چون لیگ زودتر شروع شد نتوانستیم این بازی را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: هفه گذشته مقابل تراکتور‌سازی خوب بازی کردیم و مقابل تراکتورسازی مساوی کردیم که بازیکنان بزرگی دارد و آندرانیک تیموریان هم به جمع آنها اضافه شده است. با این حال در همین بازی ۴-۵ موقعیت گلزنی را از دست دادیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )