مربی ملوان با ابراز اطمینان از ماندن تیمش در لیگ برتر گفت که لیگ ایران بدون حضور ملوان لطفی ندارد.
به گزارش ایسنا، فرشاد فلاحت‌زاده که به جای فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس حاضر شده بود، درباره این دیدار گفت: همان طور که اطلاع دارید، متاسفانه ملوان در انتهای جدول قرار دارد؛ جایگاهی که در شان این باشگاه نیست. این تیم از قدمت بالایی برخوردار است و مصاف‌های ملوان در طول تاریخ برابر استقلال و پرسپولیس همیشه عالی بوده است. در حال حاضر می‌دانیم که پرسپولیس هم شرایط خوبی ندارد و باید به مصاف هم برویم. ما برای پیروزی به میدان آمده‌ایم و می‌دانیم که سه امتیاز بازی با پرسپولیس برای ما خیلی مهم است. اگر به دنبال موفقیت هستیم، باید پیروز شویم. برابر تراکتورسازی خیلی خوب بودیم اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را شناسایی کرده‌ و می‌خواهیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم، پیروز میدان شویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش در بازی فردا افزود: پورغاز سه کارته است و یکی دو مصدوم هم داریم از جمله رافخایی که ۲۰ روز است درد دارد و تلاش کردیم او را به این بازی برسانیم اما پزشکان اجازه ندادند در این دیدار ما را همراهی کند.

مربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به ماندن تیمش در لیگ برتر وجود دارد یا نه اظهار کرد: فیروز کریمی از مربیان بزرگ ایران است و سال گذشته هم ذوب آهن را در لیگ برتر نگه داشت. حتما شرایط به شکلی بوده که او حاضر شده مسئولیت این تیم را بپذیرد. با کمک مردم انزلی و محجوب می‌خواهیم تیم را نگه داریم. حتی خود بازیکنان هم همدل هستند تا مانع از سقوط ملوان شوند. با این شرایط مطمئنا ملوان در لیگ برتر ماندنی است و اساسا لیگ برتر بدون ملوان لطفی ندارد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد به دلیل مشکلات مالی تیمش از برگزاری بازی دوم تدارکاتی در کرج چشم پوشی کرده است، عنوان کرد: ما اردوی خوبی در کرج داشتیم و بازی ما با سایپا به این دلیل برگزار نشد که قرار شد رقابت‌های لیگ زودتر برگزار شود. ما اردوی خوبی در کرج داشتیم و ثمره‌اش را در بازی با تراکتور دیدیم. تراکتور به همه تیم‌ها گل زده و بازیکنان بزرگی دارد اما ما جلوی آن‌ها خیلی خوب بودیم و ۵-۴ فرصت گلزنی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.