بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان می‌‌گوید که اگر می‌خواهیم با کارلوس کی‌روش کارمان را ادامه دهیم نباید زمان را از دست داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدوی کیا در حاشیه دیدار یاران علی کریمی و رسانه ورزش در این خصوص گفت: از حمایتی که برای کودکان مبتلا به سرطان شده تشکر می‌کنم و وظیفه ما بود که در چنین مسابقاتی شرکت کنیم. 

وی افزود: برگزاری دیدارهای خیریه به نفع کودکان مبتلا به سرطان است و امیدوارم اتفاقی رخ دهد تا سرطان که در کشور ما به یک معضل تبدیل شده کمتر و ریشه‌کن شود.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره ماندن یا نماندن کی‌روش اظهار داشت: تصمیم‌گیرنده در این خصوص فدراسیون فوتبال است و ما نمی‌توانیم در این خصوص اظهار نظری کنیم، فقط باید بگویم که نباید زمان را از دست دهیم چرا که ما بعد از مسابقات جام جهانی دو ماه زمان را از دست دادیم و دوباره ادامه کار را با کی‌روش رفتیم. اگر می‌خواهیم دوباره با کی‌روش کارمان را دنبال کنیم بهتر است زمان را از دست ندهیم و زودتر تکلیف را مشخص کنیم.

مهدوی کیا ادامه داد: مسابقات مقدماتی جام جهانی را پیش‌رو داریم و باید با مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم ملی تدارک بسیار منظمی داشته باشیم تا بتوانیم با سایر کشورها رقابت کنیم و وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی شویم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس گفت: از تیم پرسپولیس دور هستم و به همین دلیل نمی‌توانم در خصوص این تیم نظری بدهم. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )