مدافع استقلال می‌گوید کی‌روش مربی بزرگی است اما عملکرد او قابل نقد بوده است.
به گزارش ایسنا، میلاد فخرالدینی درباره بازی روز جمعه تیمش برابر سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی بود و هواداران از این بازی لذت بردند. خوشحالم که توانستیم این دیدار را ببریم و سه امتیاز حساس بازی را بگیریم زیرا این سه امتیاز برای ما مهم بود. استقلال همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است و اگر خدا بخواهد با تلاش بازیکنان و دانش کادر فنی قهرمان می شویم تا هوادارانمان در پایان فصل خوشحال باشند.

وی درباره بازی حساس روز چهارشنبه برابر سایپا اضافه کرد: متاسفانه در این بازی حضور ندارم اما خسرو حیدری هست و در حضور او مطمئناً مشکلی در سمت راست تیم نخواهد بود. سایپا تیم خوبی است و در جدول هم وضعیت مناسبی دارد و باید حتما ببریم تا در کورس بمانیم.

مدافع هافبک استقلال در رابطه با صحبت‌های برخی ملی‌پوشان درباره با انتقادات وی نسبت به تیم ملی تصریح کرد: کسی که بزرگ باشد نیاز به تعریف ندارد و افراد کوچک نیازمند تعریف هستند. کی روش مربی بزرگی است و من منکر بزرگی وی نیستم اما کی‌روش هیچ خروجی برای تیم ملی ما نداشته است. باخت ما به عراق جای انتقاد دارد ولی بعضی ها نمی‌توانند این موضوع را درک کنند زیرا می دانند با رفتن کی‌روش جایی در تیم ملی ندارند. فوتبالیست‌ها باید توانایی خود را در زمین نشان دهند و سپس به تیم ملی بروند. من دوست ندارم به هر طریقی به تیم ملی دعوت شوم. متاسفانه بعضی از این بازیکنان تازه وارد فوتبال شده‌اند و نمی دانند در فوتبال ما چه خبر است. تنها انتقاد من این است که قلعه نویی مربی کارنامه دار و بزرگی است و کی روش اجازه ندارد در مورد او و تیم استقلال صحبت کند تا آرامش ما به هم بریزد اما کی روش به عنوان مربی تیم ملی باید پاسخگوی انتقادات باشد.

وی با تاکید بر این موضوع که صحبت کردن در مورد تیم ملی حق همه جامعه فوتبال است،به سایت باشگاه گفت: به نظرم نباید این بازیکنان تازه وارد برای من و دیگر اعضا جامعه فوتبال حق صحبت کردن تعیین کنند زیرا ما همگی ایرانی هستیم و می توانیم در مورد تیم ملی کشورمان صحبت کنیم.

فخرالدینی در پایان افزود: روز گذشته به دلیل درد در ناحیه مچ پای راست خود نتوانستم تمرین کنم اما از امروز (یکشنبه) تمرینات خود را از سر می‌گیرم تا در ادامه لیگ در صورت صلاحدید کادر فنی برای استقلال به میدان بروم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )