سرمربی لیورپول پس از پیروزی مقابل وستهام به تمجید از مهاجم تیمش پرداخت که به تازگی از آسیب دیدگی بازگشته است.
به گزارش ایسنا، لیورپول در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه دو بر صفر وستهام را شکست دهد. رحیم استرلینگ (۵۱) و دنیل استاریج (۸۰) گل های لیورپول را وارد دروازه تیم میهمان کردند. با این نتیجه لیورپول ۳۸ امتیازی شد تا جای وستهام را در رده هفتم بگیرد. وستهام نیز با یک پله سقوط هشتم شد.

تنها ۱۲ دقیقه کافی بود تا استاریج پس از یک دوره آسیب دیدگی طولانی وارد زمین شود و برای لیورپول گلزنی کند. برندان راجرز پس از این دیدار در نشست خبری به تمجید از تاثیر مهاجم جوان خود در ترکیب تیمش پرداخت. وی در این باره گفت: از زمانی که استاریج به تیم ما آمد، با حضورش در محوطه جریمه حریف نشان داد که چقدر می تواند خطرناک باشد. برای او خوشحالم. او مدت زیادی از میادین دور بود و اکنون با گلزنی بازگشته است. دانیل بازیکنی است که در کلاس بالایی بازی می کند. او این را در دوران فوتبالش نشان داده است. او همیشه گل می زند. در رویارویی با وستهام تنها ۲۵ دقیقه در زمین حضور داشت و می توانست گل های بیشتری هم بزند. از موقعیتی که در این دیدار نصیبش شد، بهترین استفاده را برد و گل زیبایی هم زد.

با این که در این دیدار استرلینگ و استاریج نمایش خوبی داشتند اما راجرز در ادامه به ستایش از کل تیمش پرداخت و گفت: بیش از همه چیز به فرمی که تیمم دارد توجه می کنم. فکر می کنم ادم لالانا هم در این دیدار عالی بود. دو پاسی که فیلیپه کوتینیو برای هم تیمی هایش فرستاد، هم فوق العاده بودند. رحیم استعدادی عالی دارد و قدرت تمام کنندگی در خونش است. سایر بازیکنان جوان هم بسیار بااستعداد هستند و در آینده زیاد از آنها خواهیم شنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.