سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد از اینکه مردانش توانستند انتقام شکست تحقیر‌‌آمیز نیم فصل اول را از لسترسیتی بگیرند ابراز خرسندی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال پس از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال منچستریونایتد برابر لسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد که شیاطین سرخ را به رده سوم جدول ره‌بندی لیگ برتر برگرداند، به ابراز رضایت از نتیجه و عملکرد شاگردانش پرداخت.

فن‌خال که مردانش توانستند انتقام شکست ۵ بر ۳ بازی نیم‌فصل نخست را از لستر بگیرند، اظهار داشت: من از اینکه بازی را بردیم و سه امتیازش را گرفتیم، خوشحالم. دو گل اختلاف چیزی است که مرا کاملاً راضی می‌کند. ما بازی رفت را به لستر باخته بودیم اما امشب انتقام آن شکست را گرفتیم. ما بازی را تحت کنترل داشتیم، به خصوص در نیمه اول. در نیمه دوم من از بازیکنانم می‌خواستم که کار را یکسره کنند اما باید اعتراف کنم که بازیکنانم بیش از حد بازی را کشتند! آنها بیش از اندازه رو به عقب بازی کردند. فکر می‌کنم که شما باید منتظر لحظه‌ای باشید که بتوانید هجومی بازی کنید. با این حال ما می‌توانستیم دو گل دیگر بزنیم اما این لستر بود که از هیچ به گل رسید.

فن‌خال در پاسخ به این سؤال که آیا او متوجه افزایش سرعت بازی تیمش نسبت به قبل شده است، عنوان کرد: گاهی اوقات بله اما نه در تمام حملات‌مان که البته این هم ممکن نیست، چون همه دیدیم که حریف با دو صف چهار نفره از مدافعان دفاع می‌کرد و حتی مهاجمانش هم برای دفاع عقب کشیده بودند. در چنین شرایطی انجام حملات پرسرعت بسیار سخت می‌شود و شما راهی ندارید جز اینکه صبوری به خرج دهید. امروز ما در نیمه اول به اندازه کافی صبر کردیم و فکر می‌کنم که سه گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم. خوشحالم، چون نتیجه‌ای فوق‌العاده کسب کردیم.

سیستم تاکتیکی شیاطین سرخ برای استفاده از خط دفاع چهار نفره شاید یکی از دلایلی بود که کار این تیم را برای کسب پیروزی آسان‌تر کرد. فن‌خال که تیمش از زمان شکست در دربی شهر منچستر در ابتدای ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ متحمل تنها یک شکست شده است، تصریح کرد: نتایج خوب هستند اما من همیشه به پروسه‌ای که نتایج رقم می‌خورند نگاه می‌کنم و به اینکه قدم بعدی‌مان در این پروسه چه باید باشد، توجه دارم. ما امروز با چهار مدافع و چهار هافبک بازی کردیم و تعادلی که در تیم ایجاد شد، بسیار مهم بود. من امروز تیمی را دیدم که کار تیمی‌اش عالی بود. ما در این بازی تنها دو لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و در یکی از آنها گل خوردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.