سرمربی بارسلونا معتقد است که در فوتبال اسپانیا لایی خوردن از پنج تکل خشن، توهین‌آمیزتر است.
به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس انریکه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل ویارئال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: هجده بازی بدون شکست برای ویارئال به تنهایی گویای همه‌چیز درباره مربی این تیم است. ویارئال دقیقا از آن نوع تیم‌هایی است که مارسلینو به وجود می‌آورد. آنها توپ را خوب به گردش در می‌آورند، باهوش و در خط دفاعی سازمان‌یافته هستند و آنها در میانه این مسیر فوق‌العاده با ما بای خواهند کرد که امیدواریم نوار بازی‌های بدون شکست آنها را پاره کنیم اما این کار سختی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او پرسیدند آیا از حرف‌های متیو ناراحت شده است، گفت: به مشکلات علاقه‌ای ندارم. این را میلیون‌ها بار گفته‌ام.

وی ادامه داد: آمار بسیار خوب دفاعی بارسلونا نتیجه تلاش تیمی و پیشرفت‌های انفرادی است و ما تلاش می‌کردیم تا به همین جایگاه برسیم تا بازیکنان در سطح انفرادی پیشرفت کنند و به عنوان یک تیم متحد شوند. این کار انعکاس مثبتی در خط حمله دارد. رویارویی چندباره ما با ویارئال در این مرحله نه بهتر است و نه بدتر. عملا  در طول یک ماه مقابل آنها بازی می‌کنیم. عجیب است که تا این حد با آنها بازی می‌کنیم. باید توجه کنیم که آنها چه طور در این بازی‌ها تیمشان را تغییر می‌دهند.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: شیوه فشار آوردن ویارئال به حریف، بخشی است که کار را برای تیم مقابل آنها سخت می‌کند، باید در فشار آوردن با آنها برابر باشیم. باید مطمئن شویم که می‌توانیم آنها را تحت فشار قرار دهیم.

وی اضافه کرد:  ملیت بازیکنان در عملکرد بازیکنان نقش دارد. بازیکنان برزیلی فوتبال را بیشتر در عین رقابتی بودن، سرگرم‌کننده می‌بینند. اسپانیایی‌ها در این موضوع کمی عجیب هستند؛ لایی زدن به بازیکنان توهین‌آمیزتر از پنج تکل خشن است. ما از این نظر متفاوت هستیم.

انریکه گفت: نیمار در بهترین باشگاهی است که می‌تواند کاری کند که بهتر از مسی شود. او بازیکن خاصی است و من خوشحال خواهم شد اگر بتواند پیشرفت کند و دوران جدیدی را تعریف کند. گفتن اینکه کدام بازیکن بهتر از دیگری است، یک مسئله فردی است. مسی اولین است اما استانداردها بسیار بالایی برای سایر بازیکنان تعیین شده است. نمی‌دانم نیمار چه تصویری را به نمایش گذاشته است. نه تنها نیمار بلکه تمام بازیکنان در آخرین بازی ما خودشان را با شرایط بازی که تکل‌های خشن بسیاری در آن رخ داد، هماهنگ کردند. نیمار و مسی در کالدرون فوق‌العاده بودند. خطاهای فراوانی روی آنها انجام شد اما آنها هرگز کنترل خود را از دست ندادند.

وی تأکید کرد: از نیمار می‌خواهم به لذت بردن از بازی‌اش ادامه داد و ما را با فوتبالش همچنان سرگرم کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.