مربی تیم فوتبال بانوان ملوان اعتقاد دارد دیدار تیمش با شهرداری بم یکی از بهترین‌ مسابقات لیگ بوده و همه از تماشای آن لذت بردند.
مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست ۲ بر یک تیمش مقابل شهرداری بم، گفت: بازی خوبی بود و نسبت به نیم‌فصل اول متفاوت برگزار شد. بازی پایاپای که هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، حالا بم توانست از دو موقعیت خودش استفاده کند، اما ما نتوانستیم.

وی افزود: در این چند سال اخیر چنین فوتبالی را ندیده بودم که در آن ترکیبی از ضدحمله و کار دفاعی وجود داشته باشد. فکر می‌کنم هر تماشاگری که در ورزشگاه حضور داشت از این بازی لذت برد.

مربی ملوان با اشاره به اینکه به بازیکنانم قبل از مسابقه گفته بودم با تمام وجود مقابل بم بازی کنند، اظهار داشت: در این چند سال همه فکر می‌کردند هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل بم بازی کند. ما حتی در این دیدار برای مریم رحیمی هم بازیکنی تعیین نکرده بودیم که او را بگیرد و تصمیم گرفتیم ۱۱ بازیکن مقابل ۱۱ بازیکن آنها بازی کنند.

ایراندوست با اشاره به اینکه هر دو تیم اخلاق را بردند، عنوان کرد: بازی بدون حاشیه بود. هم دوستی را در زمین شاهد بودیم، هم بیرون زمین. فکر می‌کردم این چیزها در فوتبال کمرنگ شده، اما با این مسابقه دیدم چنین نیست. داوری هم بسیار خوب بود از این جهت باید به فدراسیون تبریک گفت.

وی همچنین درباره صحبت‌هایی که درخصوص به تاخیر افتادن لیگ شنیده می‌شود، اظهار داشت: امیدوارم این کار را نکنند چرا که به ضرر فوتبال بانوان است. اگر می‌بینید فوتبال مردان به خاطر بازی‌های ملی تعطیل می‌شود آنها اردوهای خراج از کشور برگزار می‌بینند تا آماده بمانند اما تعطیلی لیگ تا فروردین عقب‌گرد محسوب می‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به اینکه تیم ملی که قرار نبود تشکیل شود حالا باعث به تعویق افتادن مسابقات لیگ شده، تصریح کرد: قرار بود لیگ ۲۱ اسفند به پایان برسد و خانه‌ای که برای بازیکنان گرفته‌ایم تا ۲۰ اسفند قرارداد دارد. ما حتی حاضریم بازی‌های فشرده برگزار شود، اما تعطیل نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.