بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از درخشان گفت: بعضی‌‌ها فقط می‌خواهند به هر قیمتی که شده، روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته باشند.
رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با ذوب‌آهن نشان داد که پرسپولیس در ۵۰ روز گذشته هیچ کاری انجام نداده است. بازیکنان جدید اصلاً در حد این تیم نیستند و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده که این بازیکنان به پرسپولیس آمده‌اند.

وی ادامه داد: تعویض‌های درخشان اصلاً‌ خوب نبود و مثلاً هادی نورزی نباید از زمین خارج می‌شد و تادو باید زودتر تعویض می‌شد. برعکس پرسپولیس که کاملاً بی‌برنامه بود، ذوب‌آهن بسیار خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بود.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه درخشان گفته این تیم مقابل ذوب‌آهن مستحق باخت نبوده و موقعیت‌های زیادی داشت،‌ گفت: این دیگر از آن حرف‌ها بود، مگر می‌شود پرسپولیس روی دروازه حریف موقعیت نداشته باشد؟

شاهرودی تصریح کرد: پرسپولیس امسال چیزی نمی‌شود و از الان باید برای فصل بعد برنامه‌ریزی کرد تا شاید در آینده به همان قدرت همیشگی خود برگردد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد حمید درخشان خاطرنشان کرد: درخشان یک‌بار می‌گوید پرسپولیس را قهرمان می‌کنم و یک‌بار دیگر می‌گوید بازیکن ندارد، واقعاً نمی‌دانیم باید کدام حرف درخشان را قبول کنیم. بعضی‌‌ها فقط می‌خواهند به هر قیمتی که شده، روی نیمکت پرسپولیس بنشینند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )