مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیم فصل اول تیم مشکل بدنی داشت و به همین دلیل لازم بود که نسبت به تیم‌های دیگر تمرینات سنگین‌تری را پشت سر بگذاریم.
مسعود مومنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص مشکل بدنی بازیکنان پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن که مشهود بود، گفت: با توجه به اینکه این اولین بازی ما بعد از تعطیلات لیگ به حساب می‌آمد، طبیعی بود که از لحاظ بدنی بازیکنان ما چندان شاداب نباشند.

وی ادامه داد: تیم در تهران و بعد از آن اردوی امارات تمرینات پرفشار و سنگینی را پشت سر گذاشت و بدن‌های بازیکنان به اصطلاح فوتبالی‌ها هنوز باز نشده و به این خاطر در نیمه اول بازی با ذوب‌آهن اکثر آنها کُند و سنگین بازی کردند اما در نیمه دوم و هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر شدیم، شرایط بدنی بازیکنان ما بهتر شد.

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه قبلا اعلام کرده بود بازیکنان در ادامه بازی‌های لیگ بیش از ۱۴ کیلومتر خواهند دوید، یاد‌آور شد: هنوز هم بر سر حرف خودم هستم چراکه شاگردانم تمرینات بدنسازی خیلی فشرده و سنگینی را پشت سر گذاشته‌اند و توان بدنی آنها افزایش پیدا کرده تا حدی که در بازی‌های آینده بیش از ۱۴ کیلومتر در زمین خواهند دوید.

مومنی با تاکید بر اینکه بازیکنان پرسپولیس در ابتدای فصل آن طور که باید خوب بدنسازی نکرده‌اند، گفت: در نیم فصل اول تیم مشکل بدنی داشت و دلیل آن هم به تمرینات قبل از آغاز فصل برمی‌گشت به این خاطر لازم بود که نسبت به تیم‌های دیگر تمرینات سنگین‌تری را پشت سر بگذاریم و در بازی‌های آینده مشخص خواهد شد که ثمره این تمرینات چه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی روز جمعه با ملوان شاهد بازی شاداب‌تری از سوی سرخپوشان شاهد خواهیم بود یا نه تصریح کرد: بعد از تغییراتی که در برنامه بازی‌ها به وجود آمد، پیش‌بینی این را کردم که در دو بازی اول بازیکنان تا حدی شاداب نباشند و در نیمه اول بازی با ذوب‌آهن هم این مسئله را دیدید اما مطمئن باشید در بازی با ملوان شرایط بدنی بازیکنان خیلی بهتر می‌شود و از هفته‌های بعد از آن ما به آنچه می‌خواهیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم، خواهیم رسید.

مربی بدنساز پرسپولیس با بیان اینکه برای نتیجه‌گیری ۴ فاکتور لازم است، افزود: حل شدن مشکل بدنی بازیکنان اتفاق خیلی خوبی است اما یک تیم در صورتی موفق خواهد شد که غیر از توان فیزیکی بالا از نظر ابزار لازم برای اجرای تاکتیک‌ها مختلف و مسائل روحی و روانی مشکلی نداشته باشد و تا حدی هم شانس همراهش باشد. ما در اصفهان همه چیز داشتیم غیر از شانس چراکه ضربات نهایی‌مان گل نشد اما حریف روی تک موقعیت خود در نیمه دوم به گل رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.