داور دیدار استقلال و سپاهان گفت: از این همه انتقاد خسته شدم کمیته و دپارتمان داوری عملکردم را بررسی می‌کنند.
یدالله جهانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتقادهایی که برخی از بازیکنان استقلال از قضاوت او انجام دادند و مدعی بودند که دو پنالتی به سود استقلال گرفته نشده است، اظهار داشت: باور کنید از این همه انتقاد خسته شدم من که نمی‌توانم علمکردم را ارزیابی کنم بهتر است دپارتمان و کمیته داوران این کار را انجام دهد که همین کار را هم می‌کند کمیته و دپارتمان داوری عملکرد داوران را بررسی می‌کنند و اگر مرتکب اشتباهی شده باشم اعلام می‌کنند و اگر هم اشتباه نکرده باشم اعلام می‌کنند.

وی در مورد اینکه حسین فرکی نسبت به عملکرد او هم اعتراض داشته است، گفت: حسین فرکی خیلی آقا است او آخر بازی به سمت من آمد و خسته نباشید گفت در ضمن گفت که دو سه تکل در وسط زمین بازیکنان ما زدند که شما خطا اعلام کردید در حالی که آن تکل‌ها درست بود من هم گفتم شما آدم بسیار با شخصیتی هستید و نظرتان محترم است.

داور دیدار استقلال و سپاهان  ادامه داد: بازی استقلال و سپاهان یک بازی فیزیکی و سنگین بود من در نیمه اول ۲۵ تا ۳۰ سوت خطا زدم مسابقه‌ خوبی هم شد.

وی در مورد اینکه فیلم بازی استقلال و سپاهان را دیده یا نه گفت: من هنوز فرصت نکرده‌ام فیلم را ببینم البته قضاوت بدون اشتباه نمی‌شود اما فکر نمی‌کنم که اشتباه تأثیرگذاری داشته باشم.

جهانبازی درمورد نحوه قضاوت علیرضا فغانی در بازی فینال جام ملت‌های آسیا گفت: من حدود نیم ساعت از این بازی را دیدم فغانی بسیار مسلط و خوب سوت زد و فکر هم نمی‌کنم مشکل خاصی در داوری وجود داشت. او به خوبی فینال را سوت زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.