سرمربی تیم ملی استرالیا با تمجید از بازیکنانش به خاطر عملکردشان در فینال جام ملت‌های آسیا، گفت: می‌دانستم که بازی را قدرتمندانه‌ به پایان خواهیم رساند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنگه پوستچ‌اوغلو پس از پیروزی ۲ بر یک استرالیا در فینال شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا و به ارمغان آوردن اولین عنوان قهرمانی در مهمترین تورنمنت فوتبال قاره کهن برای ساکروس، گفت: به تک‌تک بازیکنانم و اعضای کادر فنی می‌بالم و از داشتن چنین بازیکنان احساسی فراتر از غرور دارم. بازی امروز یک بازی متفاوت بود. بازی سختی بود که در آن باید از جان و دل مایه می‌گذاشتند و هیچ کسی بهتر از من نمی‌داند که هرگز همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود.

وی افزود: همیشه پیچ و خم‌هایی وجود دارد اما شهامتی که بازیکنانم نشان دادند فوق‌العاده بود. تنها نگرانی من این بود که به خاطر دریافت گلی دیرهنگام در پایان وقت‌های معمول بازی، بازیکنان ضربه روحی بخورند و نتوانند خودشان را برای وقت‌های اضافی جمع و جور کنند اما می‌دانستم که ما بازی را قدرتمندانه‌تر به پایان خواهیم رساند. برای ما مهم این بود که از موقعیت‌‌های خود استفاده کنیم و این کار را انجام دادیم. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

پوستچ‌اوغلو گفت که امیدوار است تیمش به عنوان نماینده قاره آسیا با بهترین‌های فوتبال دنیا رقابت کند وقتی در سال ۲۰۱۷ در چارچوب رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها با قهرمانان دیگر قاره‌های جهان روبه‌رو خواهد شد.

وی اظهار داشت: می‌دانم تمام مردم استرالیا امروز سوار بر اتومبیل‌هایشان در خیابان‌ها به جشن و خوشحالی خواهند پرداخت و امشب از خوشحالی نمی‌توانند بخوابند. امیدوارم بتوانیم با بهترین‌های دنیا هم رقابت کنیم چون من به این گروه از بازیکنان ایمان واقعی دارم و این قهرمانی می‌تواند سرآغاز برای موفقیت‌های بعدی‌مان باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )