سرمربی تیم فوتبال استرالیا پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت:‌ به بازیکنانم به خاطر اینکه تمام تلاش خود را انجام دادند افتخار می‌کنم.
به گزارش خبرگزاری فارس، آنژه پوستکگلو پس از قهرمانی تیم فوتبال استرالیا در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:‌ به شدت احساس غرور می‌کنم. به تک‌تک بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. از این شادتر دیگر نمی‌توانم باشم. ما مقابل کره‌جنوبی بازی متفاوتی داشتیم. بازی سنگینی بود در فینال جام ملت‌های آسیا بازی دشوار است و باید هوشمندانه و بدون اشتباه فاحش حاضر شویم.

وی افزود: فینال شرایط خاص خود را دارد و ما هم امروز توانستیم بازی خوبی مقابل کره‌جنوبی انجام بدهیم و پیروزی را از‌ آن خود کنیم. آنچه که باید به آن اشاره کنم این است که عملکرد بازیکنانم در این دیدار بسیار خوب بود و آنها با تمام تلاش خود در میدان حاضر شدند.

سرمربی استرالیا تأکید کرد: در رقابت‌های فینال همیشه تب و تاب وجود دارد اما بازیکنان من شجاعت خود را نشان دادند و به خوبی در این بازی پیروزی را از آن خود کردند. ما در وقت‌های قانونی پیروز بازی بودیم اما در دقیقه ۹۱ گل مساوی را دریافت کردیم و این باعث شد تا قلب بازیکنانم بشکند و آنها دچار استرس شدند.

پوستکگلو تصریح کرد: من اطمینان داشتم که هر چه بازی پیش برود قوی‌تر حاضر خواهیم شد و در نهایت هم در وقت‌های اضافه باید از کوچکترین فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببریم که در نهایت همین اتفاق افتاد و به همه بازیکنان خودم افتخار می‌کنم. می‌دانم مردم استرالیا امروز بسیار خوشحالند و خیلی از آنها تا صبح بیدار خواهند بود و نمی‌خوابند زیرا برای اولین بار توانسته‌ایم بر بام آسیا بایستیم.

وی افزود: معتقدم در جام جهانی نیز می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در جمع بزرگان قرار بگیریم. امیدوارم بتوانیم بهترین مقام را هم در جام جهانی کسب کنیم و در آینده موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )