کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: پرسپولیس تیم قدرتمند سابق نیست اما اسمی بزرگ است.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی با ۱۲امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و روز گذشته در هفته هجدهم لیگ برتر توانست تراکتورسازی تیم چهارم جدول را متوقف کرد. ملوان جمعه هفته باید مقابل پرسپولیس در تهران بازی کند. با پژمان نوری گفت و گویی در مورد وضعیت ملوان انجام دادیم:

فارس: بازی با تراکتورسازی چطور بود؟

این مسابقه بیشتر فیزیکی بود و در میانه میدان درگیری‌های زیاد فوتبالی به وجود آمد ما مقابل تیم پرمهره تراکتورسازی خوب بازی کردیم و حتی می‌توانستیم به گل برسیم و پیروز هم شویم اما موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم و کمی هم بدشانس بودیم. خود من در دو صحنه می‌توانستم گلزنی کنم که بخت با من یار نبود.

فارس: هفته آینده  هم مقابل پرسپولیس در تهران بازی دارید؟

ما این هفته دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادیم ولی هفته آینده برای امتیاز گرفتن به تهران می‌رویم و امیدواریم که مقابل پرسپولیس موفق شویم.

فارس: البته پرسپولیس دیگر آن تیم قدرتمند فصول گذشته نیست و شانس پیروز شدن هم دارید؟

بله پرسپولیس دیگر آن تیم قدرتمند سابق نیست اما اسم خیلی بزرگی است و در روزشگاه آزادی و مقابل هوادارانش خیلی خوب بازی می‌کند و بازی آسانی نخواهیم داشت.

فارس: شما در پرسپولیس هم بازی کرده‌اید و مورد توجه هواداران این تیم هم بودید.

بله من از دوران حضورم در پرسپولیس و هواداران خونگرمش خاطرات خوبی دارم و همواره به آنها احترام می‌گذارم. من در هر تیمی بوده‌ام با تمام وجود برای آن تیم و پیراهن بازی کردم چون من عاشق فوتبال هستم و اکنون هم بازیکن ملوانم و برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.

فارس: شما در نیم فصل اول در ملوان نبودید و این تیم خیلی مشکل داشت و اکنون هم در آخر جدول است فکر می‌کنید ملوان در لیگ برتر بماند؟

مقابل تراکتورسازی خوب بازی کردیم و با این مسابقه به آینده امیدوار شدیم و اگر بتوانیم همین شیوه بازی را در آینده هم اجرا کنیم می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.

فارس: کی روش از قلعه‌نویی و درخشان انتقادهای زیادی کرد نظر شما در این مورد چیست؟

در حال حاضر تمرکزم روی تیم ملوان است و می‌خواهم برای این تیم مثمر ثمر باشم. ترجیح می‌دهم فعلا در این مورد حرفی نزنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.