رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید به زودی مراسمی برای تقدیر و تشکر از داوران حاضر در فینال جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد.
فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از عملکرد تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های آسیا تمجید کرد و گفت: علیرضا فغانی و کمک داوران ایرانی به بهترین نحو از پس دیدار فینال جام ملت‌ها برآمدند و نمایندگان شایسته‌ای برای فوتبال بودند.

او اضافه کرد: علیرضا فغانی با قضاوت دیدار کره و استرالیا نشان داد که از پس دیدارهای بزرگ برمی‌آید و می‌تواند در تورنمنت‌های بزرگتر هم سوت بزند.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فغانی قضاوت خوبی در دیدار فینال انجام داد خاطرنشان کرد: قضاوت فغانی و کمک‌هایش در دیدار فینال بی‌نقص بود و حق را به حقدار رساند.

اصفهانیان ادامه داد: حق فغانی قضاوت در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود ولی این داور به حقش نرسید. با این حال مطمئنم در جام جهانی روسیه قضاوت‌های این داور ایرانی را شاهد خواهیم بود.

او خاطرنشان کرد: حضور فغانی در جام ملت‌های آسیا و قضاوت در فینال را به فال نیک می‌گیریم و منتظر قضاوت‌های فغانی در جام جهانی ۲۰۱۸ هستیم.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین از تقدیر از علیرضا فغانی خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای تقدیر از این داور شایسته ایرانی به عمل آمده و می‌خواهیم از او تقدیر و تشکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.