سرمربی آرسنال تاکید کرد مدافع جدید تیمش مانند داوید لوییز تفکرات تهاجمی ندارد و یک مدافع صرف است.
به گزارش ایسنا، گابریل پائولیستا بر اساس قراردادی که گفته می شود یازده میلیون پوند است از ویارئال راهی آرسنال شده است. جوئل کمپل، بازیکن کاستاریکایی توپچی ها نیز به عنوان بخشی از قرارداد پائولیستا تا پایان فصل به عنوان بازیکن قرضی به ویارئال رفته است.

آرسن ونگر پس از خرید پائولیستا اعلام کرد این بازیکن به هیچ وجه مانند داوید لوییز، دیگر مدافع برزیلی که در لیگ برتر انگلیس بازی می کرد، بازیکنی «پلی استیشنی» نخواهد بود. لوییز زمانی که در چلسی بازی می کرد، همواره به خاطر این که بیش از کارهای دفاعی، به شرکت در حملات تیم اهمیت می داد مورد انتقاد قرار می گرفت. گری نویل، مدافع پیشین منچستریونایتد که اکنون در کادر فنی تیم ملی فوتبال انگلیس حضور دارد، زمانی گفته بود حرکات داوید لوییز در زمین مسابقه درست همانند آن است که کودکی ۱۰ ساله او را در «پلی استیشن» حرکت می دهد.

لوییز پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از چلسی با قراردادی ۴۰ میلیون پوندی راهی پاری سن ژرمن شد. این در حالی بود که پائولیستا هنوز نتوانسته جایی برای خود در ترکیب تیم ملی برزیل دست و پا کند. با این حال ونگر بر این باور است که او بازیکنی است که به زودی پیشرفت می کند و می تواند پیراهن سلسائو را به تن کند.

ونگر در این باره گفت: گابریل فوتبالی متفاوت نسبت به داوید لوییز دارد. او بیش از آن که به عنوان یک مدافع مورد توجه قرار بگیرد، خصوصیات دفاعی بالایی دارد. او با تمرکز و دوندگی بالایی فوتبال بازی می کند. او از آن دست مدافعانی است که می داند باید در زمین مسابقه چه کند. هیچکس نمی دانست داوید لوییز در چه پستی بازی می کند. بسیاری تصور می کردند او یک هافبک است اما گابریل یک مدافع واقعی است که می خواهد در تیمش فقط به دفاع کردن بپردازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.