سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان می‌گوید که در بازی‌های دوستانه با ایجاد انگیزه و حس رقابت بین بازیکنان قصد دارد برترین‌ها را شناسایی کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین پیروانی در خصوص پایان اردوی پنج روزه تیم فوتبال جوانان ایران در تهران به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: اردوی آماده‌سازی ما در آکادمی ملی فوتبال و با هدف انتخاب بازیکنان و ارزیابی آنها بود. یکسری از بازیکنان در تیم جوانان بودند که در شرایط خوبی قرار دارند و تعدادی دیگر از بازیکنان، نفراتی هستند که در بازی‌های لیگ برتر جوانان آنها را شناسایی کرده و به اردوی تدارکاتی دعوت می‌کنیم تا به طور کامل آنها زیر نظر داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: طبق برنامه در پایان هر اردو، مسابقه دوستانه‌ای را برگزار می‌کنیم و با دو ترکیب متفاوت بازیکنان را زیر نظر داریم. یکی از اهداف اصلی ما برای برگزاری بازی‌های دوستانه ایجاد انگیزه و رقابت بین بازیکنان است تا بتوانیم برترین‌ها را شناسایی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان درباره دیدار دوستانه این تیم با تیم ملی دانشجویان اظهار داشت: تیم ملی دانشجویان خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کند و تمرینات خود را چند ماهی است که پیگیری می‌کند. طبق توافقی که با سرمربی این تیم صورت گرفت قرار شد تا بازیکنان را با دو ترکیب متفاوت به میدان بفرستیم. در نیمه نخست ترکیب اول تیم جوانان یعنی بازیکنان که از گذشته در تیم ملی جوانان نیز حضور داشتند به زمین رفته و نتیجه نیمه اول یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم نیز بازیکنانی را به زمین فرستادیم که در مسابقات لیگ آنها را زیر نظر داشته و به عنوان بازیکن مستعد به اردو دعوت شده بودند. در نهایت نتیجه نیمه دوم یک بر صفر به سود تیم ملی دانشجویان به پایان رسید.

پیروانی با بیان اینکه بازی تیم جوانان و دانشجویان پایاپایی بوده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما نکات تاکتیکی را که در تمرینات اجرا شده بود، به طور کامل انجام دادند. ضمن اینکه مرتضی محصص به همراه افشین پیروانی این بازی را زیر نظر داشته و نکات فنی مختلفی را مطرح کردند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان یادآور شد: امروز سفری به مازندران خواهیم داشت و سه‌شنبه نیز به اهواز می‌رویم تا بازی‌های لیگ جوانان را زیر نظر بگیریم و بازیکنان مستعد را به اردوی تیم دعوت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران دارای پناتسیل بالایی است و امیدوارم مربیان همچون گذشته با حمایت و معرفی بازیکنان خود به ما، تیم جوانان را کمک کنند تا شاکله و ترکیب خوبی را برای مسابقات در اختیار داشته باشیم. ضمن اینکه از تمامی مربیان و کارشناسان می‌خواهم هر بازیکنی که قابلیت فنی بالایی دارد را به ما معرفی کنند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.