رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران طی پیامی به مدیران عامل باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال استانی از همکاری آنان در تکریم مقام شامخ پیامبر گرامی اسلام در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران قدردانی کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، در پیام مهدی تاج آمده است: به ‌دنبال فراخوان سازمان لیگ فوتبال ایران به جامعه ورزش، هیات‌های فوتبال استان ها و باشگاه‌ها در محکومیت توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) از سوی مجله فرانسوی که توطئه‌ ای از پیش طراحی شده از سوی ایادی استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار برای خدشه دار کردن چهره اسلام در دنیا بود، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران شاهد صحنه‌های شورانگیزی در حمایت از ساحت قدسی حضرت ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی(ص) در ورزشگاه‌های کشور از سوی تماشاگران و بازیکنان بودیم.

تاج در این پیام آورده است: بر کسی پوشیده نیست که ورزشکاران ایران اسلامی، همچون دیگر مسلمانان جهان عاشقان و شیفتگان رسول مهربانی، صبر و عطوفت هستند و بر خود فرض می‌دانند که جلوی هر گونه اهانت به پیامبر گرامی اسلام بایستند و کید شیاطین را به خودشان بازگردانند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، نوشت: تردیدی نیست که هر نوع اهانتی به ساحت بی‌ مثال پیامبر گرامی اسلام، اهانت به احساسات، عشق و ایمان مسلمانان جهان است.

تاج در این پیام تأکید کرد: فوتبالیست‌های مسلمان ایران، این بار همچون همیشه نشان داده‌اند که حفظ و صیانت از دین و شعائر دینی در صدر برنامه‌های زندگی آنان قرار دارد. به همین دلیل جا دارد که مراتب سپاس و قدردانی خود را از این حرکت ارزشمند در راه پاسداشت ارزش‌های اسلامی به همه عزیزانی که در این راه تلاش کردند تقدیم کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.