سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نگفتم که استعفا می‌دهم و امروز هم با کفاشیان جلسه داشتم تا با توافق دو طرفه ادامه همکاری ندهیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش پس از جلسه با علی کفاشیان در جمع خبرنگاران گفت:  من نگفتم که استعفا می دهم امروز هم با کفاشیان جلسه‌‌ای داشتیم. برنامه‌های ما خوب پیش می‌رود و کارهایمان را برای آینده انجام می‌‌دهیم. ما رو به جلو حرکت می‌کنیم.

وی افزود: راجع به موضع شخصی‌ام که در برنامه ۹۰ گفتم امروز این فرصت را داشتم تا با رئیس فدراسیون صحبت کنم و نقطه نظراتم را توضیح بدهم و در مورد اتفاقاتی که حول و حوش تیم ملی می‌افتد حرف بزنم. در درجه اول می‌خواهم مراتب قدردانی و احترام خودم را به این کشور و هواداران فوتبال ایران اعلام کنم و این احترام و تشکر بسیار زیاد و انتهاناپذیر است.

کی‌روش تصریح کرد: قویا می‌گویم که بهترین اتفاق در زندگی فوتبالیم رخ داده است.(حمایت ۸۸ درصدی در برنامه ۹۰). نمی‌توان چشم‌ها را روی واقعیت بست. اگر به خود من باشد می‌گویم دوست دارم همیشه در این کشور بمانم ولی به خاطر اینکه نمی‌دانم چه اتفاقی در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد و با توجه به شرایطی که داشته‌ایم برآورده کردن توقع انتظار هواداران فوتبال ایران غیرممکن است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: اگر بخواهیم با همین روش ادامه بدهیم و بدون حمایت مالی و اختلاف هایی که در حال رخ دادن در پشت پرده است رسیدن به موفقیت مقدور نیست و غیرممکن است که با این شرایط به موفقیت برسیم. ابتدا باید کمی استراحت کنیم و سعی کنیم تفکرات خودمان را منعکس کنیم. البته باید شرایط کنونی فدراسیون فوتبال را در نظر بگیریم. متأسف هستم و عذرخواهی می‌کنم از تمام هواداران فوتبال ایران که به من اعتماد کردند. گزینه دیگری نداشتم. فقط باید با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت‌هایم را مطرح می‌کردم تا به یک توافق برسیم و از طریق آن توافق دوطرفه ادامه همکاری ندهیم. برای حمایت از تیم ملی اگر من دلیل این مشکلات هستم فکر می‌کنم که برای مصلحت و پیشرفت فوتبال ایران باید این تصمیم را در دستان رئیس فدراسیون بگذارم تا بتوانیم با توافق دوطرفه به نتیجه برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.