مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن اعتراض هواداران خودی را به این تیم بی‌مورد و غیرمنطقی توصیف کرد.
یه گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ در گفت‌و‌گو با دوهفته نامه «فرانس فوتبال» با انتقاد از هوادارانی که در طول بازی شب گذشته (جمعه) پاری‌سن‌ژرمن برابر رن در ورزشگاه پارک دوپرنس کم‌طاقت نشان دادند و با سوت‌های‌شان اعتراض خود به نحوه بازی میلیونرهای پاریس را علنی کردند، گفت: از این حرکت هواداران‌مان در این بازی ناامید شدم. ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و پیروز شدیم پس چنین رفتارهایی را درک نمی‌کنم.

وی افزود: درک نمی‌کنیم که هواداران به دنبال چه چیزی هستند. چه پیروز میدان بشویم چه بازنده، آنها همچنان سوت می‌زنند. شاید آنها عادت به خوردن خاویار داشته باشند. چیزی که رسانه‌ها باید به آن توجه داشته باشند این است که ما به بازی خود اطمینان کامل داریم. ما خیلی نزدیک به چیزی که باید باشیم، بازی می‌کنیم. شاید گل‌های زیادی به ثمر نرسانده باشیم ولی مهم این است که حتی با به ثمر رساندن یک گل بیشتر نسبت به حریف به پیروزی برسیم.

ایبرا که در ۴۹۲ دقیقه اخیر در بازی‌های لیگ یک فرانسه موفق به گلزنی نشده است، تصریح کرد: گلی که در این بازی وارد دروازه رن کردیم، فوق‌العاده بود و احتمالاً بهترین گل این فصل‌مان بود. به شخصه احساس خیلی خوبی دارم، چون در این بازی ضربات زیادی به توپ زدم و تلاش کردم تا موقعیت‌های زیادی برای تیمم ایجاد کنم.

مهاجم سوئدی میلیونرهای پاریس در پایان خاطرنشان کرد: حالا باید تنها روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. به طور حتم لیون و مارسی هم به دنبال قهرمانی در فصل جاری هستند ولی اگر طوری که می‌خواهیم بازی کنیم نگرانی از بابت رقبای‌مان نداریم.

لیون صدرنشین در صورت پیروزی در دیدار فردا شب (یکشنبه) برابر موناکو فاصله‌اش با پاری‌سن‌ژرمن به چهار امتیاز افزایش خواهد داد و اگر امشب مارسی بر اویان غلبه کند جایگاه دوم را از شاگردان لوران بلان پس خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.