هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم چون شرایط فعلی پرسپولیس برازنده نام این باشگاه نیست.
مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم نیمه اول خوب نبودیم اما نیمه دوم موقعیت گل داشتیم اما تبدیل به گل نشد و فکر می‌کنم ذوب‌آهن چیزی برای گفتن در نیمه دوم نداشت اما در نیمه اول آنها بهتر بودند و در نهایت هم ما بازی را باختیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید به علت رهایی از تمرینات بدنسازی کمی بدن بازیکنان پرسپولیس سنگین بود، ادامه داد:‌ در نیمه اول بله کمی بدن بازیکنان سنگین بود اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. به نظر من در نیمه دوم خوب هم بازی کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

کفشگری در مورد عملکرد داور بازی هم افزود: فکر می‌کنم درگیری دو صحنه که مشکوک به پنالتی بود داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد اما در کل ما نمی‌توانیم درباره داور حرف بزنیم چون دست به جریمه‌شان خوب است و اگر حرفی بزنیم جریمه می‌شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه از عملکرد تیم در بازی دیروز راضی بودید یا نه، گفت:‌در نیمه دوم ما خیلی خوب بازی کردم اما در نیمه اول ذوب‌آهن بهتر بود ما در نیمه دوم سه چهار موقعیت خوب داشتیم که اگر یکی از آنها تبدیل به گل می‌شد برنده از بازی بیرون می‌آمدیم.

وی در خصوص غیبت محمد نوری و مهدی طارمی به دلیل سه کارته بودن در بازی بعدی پرسپولیس اظهار داشت: قطعاً نبودن این دو بازیکن برای ما سخت است چون هر دوی این بازیکنان از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس هستند اما امیدوارم شرایط تیم در بازی‌های بعدی بهتر شود چون شرایط فعلی برازنده نام پرسپولیس نیست امیدوارم در بازی بعد سربلند از زمین بیرون بیاییم تا بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )