کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: داور در طول بازی تحت تاثیر جو ورزشگاه تختی انزلی بود و در صحنه‌های ۵۰-۵۰ به سود ملوان سوت می‌زد.
مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی بدون گل تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل ملوان گفت: کسب پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم حائز اهمیت بود ما در ۵-۶ دقیقه ابتدایی هر دو نیمه تمرکز خوبی نداشتیم اما پس از گذشت دقایقی بازی را در اختیار گرفتیم و عملکرد مناسبی به نمایش گذاشتیم.

وی در مورد اینکه پس از حدود ۵۰ روز تعطیلی به میدان می‌رفتند، خاطرنشان کرد: صد در صد این مسئله روی روند کاری تیم تاثیر دارد. بازیکنان ۴۵ روز بازی نکردند و کمی از شرایط مسابقه دور شدند. البته در طول بازی موقعیت‌های زیادی به دست آورد که سهم ما نسبت به حریف بیشتر بود.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با اینکه این تیم در ۵-۶ هفته اخیر آن اقتدار گذشته را ندارد، اظهار داشت: ما همچنان تیمی مقتدر هستیم اما در این مدت با مصدومیت‌های زیادی روبرو شدیم. در کنار این مسئله بدشانسی هم کار را برای ما سخت کرده است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.

کیانی در پاسخ به این سؤال که آندرانیک تیموریان اولین بازی خود را برای تراکتورسازی انجام داد و آیا توانستند زوج خوبی تشکیل دهند، عنوان کرد: حضور تیموریان بسیار خوب وعالی بود. او با آمدنش به تراکتورسازی به تیم روحیه داد. البته به خاطر اردوهای بلندمدت تیم ملی کمی خسته بود اما بسیار جنگنده ظاهر شد و می‌تواند به ما در آینده کمک زیادی کند.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با اینکه رسول خطیبی به داوری اعتراض داشته، خاطرنشان کرد: داور تحت تاثیر جو ورزشگاه انزلی بود. او در صحنه‌های ۵۰-۵۰ به سود ملوان سوت می‌زد. وقتی تیمی برای قهرمانی می‌جنگد خواسته ما این است که داوران تمرکز بیشتری داشته باشند. در کل داور خوب بود و موضوع خاصی مطرح نبود.

وی در پایان گفت: از هواداران که به انزلی آمدند و تیم را مورد تشویق قرار دادند، تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده با نتایجی که کسب می‌کنیم باعث خوشحالی هواداران شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.