پیشکسوت پرسپولیس گفت: مقابل ذوب‌آهن چیز خاصی از پرسپولیس ندیدیم و تعویض‌های درخشان جالب نبود.
رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و بازی این تیم عنوان کرد: فکر می کنم نتیجه عادلانه می‌توانست مساوی باشد اما همین اتفاقات است که فوتبال را زیبا می‌کند. پرسپولیسی‌ها از موقعیت‌های خود استفاده نکردند و این ذوب‌آهن بود که به برتری رسید.

وی ادامه داد: به نظر من تعویض‌های پرسپولیس جالب نبود. هادی نوروزی باید در زمین می‌ماند و تادو بازیکن خارجی از زمین خارج می‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه تعطیلات ۵۰ روزه کمکی به پرسپولیس کرده بود یا خیر گفت: چیز خاصی در این بازی ندیدیم. کادر فنی پرسپولیس می‌توانست از این فرصت به خوبی استفاده کند. این تعطیلات مانند ابتدای فصل بود. آنها می‌توانستند بدنسازی و کارهای تاکتیکی را مرور کنند.

شاهرودی در مورد خریدهای پرسپولیس عنوان کرد: تادو بازیکن خوبی نبود. نمی‌دانم چه کسی باعث شده این بازیکن به پرسپولیس بیاید حتما بحث دلالی مطرح بوده و پول‌هایی در میان بوده که این بازیکن خریداری شده است.

وی در مورد اینکه درخشان گفته است این بازیکن از کشور دیگری آمده و زمان می‌برد با تیم هماهنگ شود گفت: چه ربطی دارد این بازیکن تلاش هم نمی‌کرد. آنها خودشان را بازیکن حرفه‌ای می‌دانند و در هر تیمی که هستند باید به آب و آتش بزنند. قطعا او را توجیه نکردند که در چه تیمی بازی می‌کند.

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس با اشاره به اینکه باید به فکر سال بعد باشیم گفت: به  نظرم باید امسال را بیخیال شویم چون با این روند نتیجه نخواهیم گرفت. اگر می‌خواهیم سال بعد تیم خوبی داشته باشیم باید از حالا به فکرش باشیم تا جواب هوادارانی را که در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آیند را بدهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )