تیم ملی ایران در اولین بازی دوستانه خود پس از جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا به مصاف شیلی می رود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اگرچه در همه ۴ سال گذشته ، تیم ملی بازی بزرگی انجام نداده بود و بسیاری می گفتند کارلوس کروش و فدراسیون فوتبال علاقه ای به مسابقات بزرگ ندارند اما قرار است این روند در سال ۱۳۹۴ بشکند. علی کفاشیان در برنامه ورزش و مردم در این باره گفت:« برنامه ویژه ای برای بازی های تاریخ فیفا در فروردین آینده داریم . دو مسابقه خوب خواهیم داشت ، با شیلی و سوئد در این ایام بازی می کنیم.»

این دو بازی می تواند فرصتی مناسب باشد برای کسب تجربه بین المللی بازیکنان جدید ترکیب ثابت ملی و البته از سوی دیگر مجالی برای خداحافظی باشکوه تعدادی از ملی پوشان پا به سن گذاشته کشورمان باشد.

بازی با شیلی در جریان اردوی دو تیم در این کشور برگزار می شود و سومین رویارویی دو تیم در طول تاریخ است. فدراسیون فوتبال شیلی دیروز تایید کرد این بازی روز ۲۵ مارس (۵ فروردین ۱۳۹۴) در سوئد برگزار خواهد شد.بر طبق اعلام فدراسیون فوتبال شیلی محل برگزاری این بازی هنوز بطور قطعی مشخص نشده است اما استادیوم اولوی شهر گوتنبورگ انتخاب اول خواهد بود اما ممکن است بازی در استکهلم نیز برگزار شود. ایران پس از این بازی با سوئد روبرو می شود و شیلی نیز در لندن به مصاف برزیل خواهد رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )