استقلال با نتیجه دو بر یک سپاهان اصفهان را شکست داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته هجدهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال میزبان سپاهان بود. استقلال و سپاهان كه معمولا مسابقات جذابی برگزار می‌كنند، امروز هم مسابقه‌ پر افت و خیزی داشتند. با شروع مسابقه، در همان دقیقه ۸ رضا عنایتی مهاجم جدید استقلالی‌ها موفق شد دروازه سپاهان را باز كند. عنایتی كه ۵ سال از استقلال دور بود، در بدو ورود خود به این تیم بازوبند كاپیتانی را بست.

استقلالی‌ها با گل زودهنگامی كه زدند، با اعتماد به نفس بیشتری مسابقه را دنبال كردند. هواداران این تیم خوشحال بودند كه تیمشان برنده خواهد شد. اما سپاهان تیمی نبود كه به راحتی تسلیم شود. سپاهانی‌ها در دقیقه ۴۲ توسط حسین پاپی به گل رسیدند و مسابقه را مساوی كردند. نیمه اول با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

در نیمه دوم اما شرایط متفاوت بود. استقلال و سپاهان حملات زیادی انجام دادند و بارها دروازه همدیگر را تهدید كردند. اما در نهایت فقط استقلال توانست یك گل بزند. استقلالی‌ها در دقیقه ۹۲ با شوت دقیق و زیبای امید ابراهیمی دروازه سپاهان را باز كردند تا در آخرین لحظات سه امتیاز شیرین را كسب كنند.

با این برد استقلال ۳۱ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود كرد.استقلالی‌ها ۳ امتیاز با نفت تهران كه صدرنشین لیگ برتر است فاصله دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.