دروازه‌بان تیم ملی فوتبال استرالیا ابراز امیدواری کرد که دیدار تیمش مقابل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به ضربات پنالتی کشیده نشود.
به گزارش خبرگزاری فارس، مت رایان اعلام کرد که استرالیا از شکست در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ انگیزه گرفته‌اند و خودشان را برای رویارویی با کره‌جنوبی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ آماده کرده‌اند. استرالیایی‌ها چهار سال پیش در فینال مسابقات با نتیجه یک بر صفر مقابل ژاپن شکست خوردند.

رایان اظهار داشت: دو هفته پیش زمانی که در اردوها زمان آزاد داشتیم، نقاط درخشانی را پس از از سال ۲۰۱۱ در تیم دیدم. فرصت‌هایی در فینال چهار سال پیش داشتیم اما به هر دلیلی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. من برای تیم ناراحت شدم اما بعد از چهار سال دوباره به فینال رسیده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه آن شب را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: ما معمولا در تمرینات روزانه پیش از بازی‌ها تمرین پنالتی می‌کنیم و این کار را قبل از هر بازی در مرحله حذفی انجام می‌دهیم. از تکتولوژی استفاده می‌کنیم و پنالتی‌های کره در دیدارهای قبلی را بررسی می‌کنیم. من مطمئنم که آنها می‌دانند ما روی این مسائل و عملکرد تیم آنها نظارت داریم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال استرالیا خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی به ضربات پنالتی کشیده نشود. به بازیکنان اعتماد کامل دارم و در وقت‌های معمول بازی به پیروزی می‌رسیم اما اگر این اتفاق بیفتد، پس از پایان بازی می‌توانیم از نتیجه مطمئن شویم. در حال حاضر تنها به کمی شانس نیاز داریم و امیدواریم که نتیجه به سود استرالیا به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.