سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مردم از کی‌روش راضی هستند و من هم اعتقاد دارم تیم ملی در جام ملت‌ها نتایج خوبی گرفت.
به گزارش  خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره بازی امروز با استقلال گفت: در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم و تفاوتی نمی‌کند که حریف‌مان چه تیمی باشد، ضمن اینکه برای تمام رقبای خود احترام زیادی قائلیم.

وی ادامه داد: تماشاگران بازی‌های کسل کننده را دوست ندارند و ما در تلاشیم به نحوی بازی کنیم که هوادار از تماشای بازی‌مان لذت ببرد. به طور کل فلسفه تیم ما در میدان ارائه بازی هجومی و تلاش برای پیروز شدن است و در هر بازی با این تفکر وارد میدان می‌شویم.

سرمربی سپاهان با اشاره به دیدارهای قبل این تیم مقابل استقلال تاکید کرد: سابقه نشان داده که بازی‌های استقلال و سپاهان در بیشتر مواقع زیبا و تماشاگرپسند بوده است. امروز هم امیدوارم این اتفاق رخ دهد و البته ما برنده این بازی شویم. از نظر آماری نیز بردهای سپاهان بیشتر بوده است. 

فرکی یادآور شد: در گذشته شاید یکسری اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون بازی سپاهان و استقلال رخ داده باشد و امیدوارم امروز چنین مسائلی را شاهد نباشیم و هر دو تیم به دنبال این باشند که بازی زیبا و تماشاگرپسندی را ارائه دهند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان سپاهان در این بازی به میدان خواهند رفت یا نه، گفت: سعی می‌کنیم از همه موجودی خود در این بازی استفاده کنیم. هرچند زمان زیادی نمی‌گذرد که ملی‌پوشان ما به تمرینات آمده‌اند و طبیعی است که خیلی سرحال نباشند. 

فرکی افزود: لیگ بعد از تقریبا ۵۰ روز آغاز شده و طبیعی است که تیم‌ها از فرم گذشته خود خارج شده و به چهره جدیدی به مصاف حریفان خود بروند. در این شرایط دیگر نمی‌شود گفت تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند. به هر حال ما هم سعی می‌کنیم از تمام پتانسیل خود استفاده کرده و یک بازی خوب مقابل استقلال به نمایش بگذاریم. ما به جز دو ملی‌پوش ۳ بازیکن هم در تیم امید داشتیم اما با این حال دنبال این هستیم که با کار گروهی نتیجه بگیریم. 

فرکی با اشاره به شرایط کارلوس کی‌روش در تیم ملی گفت: قبل از هر چیز تمام دست‌اندرکاران تیم ملی خسته نباشید می‌گویم. برای کادر فنی تیم ملی احترام زیادی قائلم و معتقدم آنها تیم برای این تیم زحمت می‌کشند و تیم ملی نیز متعلق به مردم است. اگر انتقادی می‌شود از سر دلسوزی است ،حالا چه مثبت باشد، چه منفی. 

وی تاکید کرد: به اعتقاد من اگر اتفاقات بازی با عراق نبود و داوری شرایط بهتری داشت ما می‌توانستیم این تیم را شکست داده و راهی مراحل بالاتر و حتی فینالیست شویم. وقتی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۳ برد کسب کرده و در بازی حذفی هم با وجود ۸۰ دقیقه بازی با یک یار کمتر بازی را نباخته و در پنالتی مغلوب شده است یعنی اینکه از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده است. 

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا کی‌روش بماند یا برود بهتر است، گفت: یکسری اتفاقات خوب در تیم ملی افتاده و این تیم انسجام و اتحاد خوبی رسیده است. امیدوارم این روند در تیم ملی ادامه پیدا کند چه با مربی خارجی و چه با مربی داخلی. در مورد کی‌روش هم باید به نظر مردم احترام بگذاریم. امیدوارم در ادامه راه تیم ملی با کی‌روش بتواند نتایج خوبی را کسب کند و راهی جام جهانی ۲۰۱۸ شود. مردم خواستار ماندن کی‌روش هستند و من هم اعتقاد دارم که او بماند بهتر است. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.