هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید به دلیل حرکت جنجالی که در جریان بازی اخیر روخی بلانکو و بارسلونا در جام حذفی اسپانیا انجام داد، مجازات نشد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی تصور می‌شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای آردا توران به خاطر پرتاب کفش به سوی کمک داور بازی اتلتیکومادرید و بارسلونا در جام حذفی اسپانیا جریمه سنگینی در نظر بگیرد، هافبک ترکیه‌ای روخی‌بلانکو از مجازات گریخت.

در جریان بازی چهارشنبه شب تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا،‌ دیداری که با جنجال‌های فراوان، اخراج دو بازیکن اتلتیکوی میزبان و پیروزی ۳ بر ۲ بارسا همراه بود، توران به نشانه اعتراض به تصمیم داور، کفش خود را به بیرون از زمین، جایی که کمک داور اول بازی مستقر بود، پرتاب کرد و بابت آن کارت زرد گرفت.

این خبر برای اتلتیکومادریدی که نگران لحاظ شدن مجازاتی سنگین برای هافبک خود بود، خبر خوشحال‌کننده‌ای محسوب می‌شود ضمن اینکه ظاهراً هیچ شکایتی از سوی باشگاه بارسلونا یا کمیته فنی داوران نسبت به این ماجرا صورت نگرفته است. به این ترتیب آردا توران می‌تواند اتلتیکومادرید را برای بازی بعدی‌اش برابر ایبار و همچنین دربی مادرید همراهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.