مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا شایعات اخیر مبنی بر بروز برخی اختلافات میان هم‌تیمی آرژانتینی و سرمربی تیمش را تأیید کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، ژرمی متیو اعتراف کرد که اخبار اخیر مبنی بر بروز اختلاف میان لوئیس انریکه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا و لیونل مسی پس از بازی آبی‌واناری‌پوشان و رئال سوسیه‌داد در ابتدای سال میلادی جاری که در آن کاتالان‌ها با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند، صحت دارد.

متئو در گفت‌وگو با شبکه رادیویی RMC وقتی تلاش داشت که موضوع درگیری میان هم‌تیمی و سرمربی‌اش را کم اهمیت جلوه دهد، گفت که چنین اتفاقاتی ممکن است در جلسات تمرینی هر تیمی رخ دهد و اعتراف کرد که چنین اختلافی میان سرشناس‌ترین ستاره آبی‌واناری‌ها و سرمربی اسپانیایی آنها وجود داشته است.

متیو اظهار داشت: آن اتفاق زمانی رخ داد که ما از تعطیلات برگشته بودیم. مسی پس از یک خطا که قرار نبود صورت بگیرد، ناگهان کنترل خود را از دست داد. شرایط خیلی متشنج شد و برخی الفاظ تند رد و بدل شد.

مدافع پیشین والنسیا باور دارد ماجرایی که رخ داد توسط رسانه‌ها بزرگ‌‌تر از آنچه بوده، جلوه داده شده است. وی افزود: چنین اتفاقاتی در هر تیمی ممکن است رخ دهد اما اتفاقی که برای ما رخ داد بزرگ‌تر از آنچه بود نشان داده شد. به این ماجرا بیش از آنچه که لازم بود پرداخته و در مورد آن بزرگنمایی شده است. این مشکلی است که ما برای بازی کردن برای بارسلونا داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.