مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا با صعود تیم‌های ویارئال، اسپانیول و اتلتیک بیلبائو پیگیری شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا، شب گذشته و بامداد امروز (جمعه) سه دیدار برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های ویارئال، اسپانیول و اتلتیک بیلبائو جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

در نخستین بازی ویارئال در خانه ختافه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید که تک گل این بازی را جرارد مورنو در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند. ویارئال با این پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند و حریف بارسلونا شود.

در دیگر بازی اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود مالاگا گذشت. تنها گل این بازی را آریتس آدوریس به ثمر رساند. بیلبائو در مجموع دو بازی رفت و برگشت نیز با همین نتیجه پیروز شد و صعود کرد.

اسپانیول هم بامداد امروز با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود سویا باخت که تنها گل این بازی را دیوگو فیگراس در دقیقه ۸۸ زد. با وجود این شکست، اسپانیول به لطف پیروزی ۳ بر یک خود در بازی رفت در مجموع با نتیجه ۳ بر۲ برد و صعود کرد.

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا اتلتیک بیلبائو با اسپانیول روبه‌رو می‌شود و بارسلونا برابر ویارئال قرار می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.