سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تغییر زمان آغاز لیگ برتر، برنامه‌ریزی تیم‌ها را به هم ریخت اما با این حال ما با آمادگی به مصاف پرسپولیس می‌رویم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بعد از ۲ ماه بار دیگر بازی‌های لیگ شروع می‌شود و بازی ما با پرسپولیس، با توجه به وضعیت ما در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسیار حساس است.

وی افزود: ما فردا در حالی مقابل پرسپولیس می‌رویم که شرایط ما قبل از آغاز تعطیلات بهتر بود، البته این تعطیلات برای همه تیم‌ها بود و اینکه لیگ یک هفته زودتر شروع شد، تا حدودی برنامه‌های تیم‌ها را دچار تغییر کرد و ما انتظار این کار را از سازمان لیگ نداشتیم زیرا فکر می‌کردیم که بازی‌ها در زمان اعلام شده برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان افزود: بازیکنان برای بازی فردا انگیزه زیادی دارند و ما تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدوار هستم که بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی بیان کرد: در نیم‌فصل نخست امتیازات زیادی از دست دادیم و یکی از آن بازی‌ها، بازی با پرسپولیس در دور رفت بود و در آن بازی، با وجودی که حق ما باخت نبود، این بازی را از دست دادیم و امیدوار هستم فردا با یک بازی زیبا، این نتیجه را جبران کنیم.

گل‌محمدی درباره اردوی ذوب‌آهن در مالزی خاطرنشان کرد: اردویی ۱۲ روزه در مالزی داشتیم و سه بازی تدارکاتی در این کشور انجام دادیم و پس از آن، در اصفهان تمرینات خود را پیگیری کرده و سه بازی تدارکاتی در نظر گرفتیم اما به دلیل تغییر برنامه سازمان لیگ، یکی از آن بازی‌ها لغو شد اما بیشتر تمرینات ما روی بحث‌های بدنی و تاکتیکی بود.

وی افزود: ما توانستیم در نیم‌فصل، کاوه رضایی و ولید اسماعیل و مهدی مهدی‌پور از راه‌آهن که یک بازیکن زیر ۲۱ سال بوده و بازیکن خوبی به شمار می‌رود، جذب کنیم. معتقد هستم که کاوه رضایی می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند و از نحوه عملکرد بازیکنان جدید خود راضی هستم زیرا با توجه به نقاط ضعف خود بازیکن جذب کردیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره مصدومان تیمش در بازی فردا افزود: فردا هادی محمدی به دلیل محرومیت بازی نمی‌کند و بازیکن مصدومی در این بازی نداریم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره شرایط ذوب‌آهن برای دیدار جام حذفی افزود: بازی فینال جام حذفی ۴ ماه دیگر است و زمان زیادی برای آن بازی داریم و در حال حاضر تمرکز ما روی بازی‌های لیگ برتر است و می‌خواهیم شرایط خود در جدول را بهتر کنیم تا روحیه لازم برای جام حذفی را به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.